از گوشه و کنار خوسف| جلسه بررسی مسائل و مشکلات مرتبط با راه و شهرسازی در شهرستان خوسف

بسته خبری از گوشه و کنار شهرستان خوسف گردآوری شده و در اختیار مخاطبان  پایگاه خبری ” پیام خاوران ” قرار می‌گیرد.

به گزارش پایگاه خبری ” پیام خاوران “، از گوشه و کنار شهرستان  خوسف اخبار متعددی در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی و شهری به چشم می‌خورد که بخشی از آن‌ها به شرح زیر است:

 

 جلسه بررسی مسائل و مشکلات مرتبط با راه و شهرسازی در شهرستان خوسف

شفیعی فرماندار شهرستان خوسف به همراه شهردار ، اعضاء شورای شهر و رییس دفتر نماینده مردم شهرستانهای بیرجند درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با داعی مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی دیدار کردند.

دراین دیدار درخواستها و مشکلات موجوداز جمله مشکل اراضی شهر خوسف، راههای ارتباطی وخارج نمودن خوسف از بن بست ارتباطی ،بازآفرینی شهری و طرح اقدام ملی مسکن مطرح ومورد بررسی قرار گرفت.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی نیزبا اعلام آمادگی و تلاش در جهت رفع مشکلات موجود تصریح کرد: درخواستهای متعددی دراین جلسه مطرح و تصمیمات لازم جهت رفع آنها اتخاذگردید که میتوان به اجرای مصوبه واگذاری اراضی تصرفی خوسف بعنوان آخرین فرصت و روش برای حل مشکل مردمی،انجام عملیات اجرایی راه ماژان ، پروژه های بازآفرینی شهری ولحاظ نمودن خوسف در برنامه اجرایی در سال ۹۹ و پروژه طرح اقدام ملی مسکن اشاره نمود.

 

دیدار کاری محمد شفیعی فرماندار شهرستان خوسف با مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری

محمد شفیعی فرماندار شهرستان در این جلسه ضمن تشکر از واگذاری یک دستگاه مینی بوس به ناوگان حمل و نقل عمومی شهر خوسف خاطر نشان ساخت : این دستگاه میتواند قسمتی از مشکلات حمل و نقل در شهر خوسف را مرتفع نماید.

فرماندار شهرستان در ادامه با بیان اینکه بوستان گل نرگس در حال نوسازی و تکمیل می باشد که با سفر استاندار محترم اعتبار خوبی به شهرداری جهت تکمیل این پروژه تخصیص داده شده است.

بیشتر بخوانید   "مردم، مسئولین و کارکنان" سه ضلع مثلث عبور از دوران افت فشار گاز بودند

وی با اشاره به برخی از مشکلات در حوزه شهر خوسف ادامه داد: امیدواریم با همکاری و همیاری شهرداری ، شورای اسلامی و دستگاه های اجرایی برخی از مشکلات حل شود.

 

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان خوسف:مجمع خیرین ازدواج شهرستان خوسف تشکیل می شود

چهکندی گفت: مجمع خیرین ازدواج شهرستان خوسف در راستای سیاست گذاری، برنامه ریزی، مشاوره، ازدواج آسان و تحکیم و تقویت فعالیت خیرین در حوزه ازادواج تشکیل می شود.

 

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها