چهل و سومین دوره مسابقات قرآنی به صورت منطقه ای در بیرجند برگزار شد

چهل و سومین دوره از مسابقات قرآن کریم به صورت منطقه ای با حضور متسابقین شهرستان های بیرجند و درمیان با میزبانی شهرستان بیرجند برگزار شد.

به گزارش ” پیام خاوران “، عصر  پنج شنبه چهل و سومین دوره از مسابقات قرآن کریم به صورت منطقه ای با حضور متسابقین شهرستان های بیرجند و درمیان با میزبانی شهرستان بیرجند برگزار شد.

در این راستا مسابقات خواهران در محل امام زادگان باقریه و مسابقات برادران در محل موقوفه حسینیه امام رضا(ع) برگزار شد.

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان بیرجند در حاشیه برگزاری این مسابقات در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این مسابقات در رشته های حفظ کل، حفظ ۲۰ جزء، حفظ ۱۰ جزء، حفظ ۵ جزء، ترتیل، تحقیق و اذان در قسمت برادران و حفظ کل، حفظ ۲۰ جزء، حفظ ۱۰ جزء، حفظ ۵ جزء، ترتیل، تحقیق در قسمت خواهران برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین دادخدا خدایی بیان کرد: از میان متسابقین خواهر و برادر ۳۳ نفر به مرحله استانی راه پیدا کردند.

وی از برگزاری اختتامیه چهل و سومین دوره از مسابقات قرآن کریم خبر داد و خاطرنشان کرد: اختتامیه مسابقه امشب بعد از نماز مغرب و عشاء در محل امام زادگان باقریه برگزار و هدایای متسابقین نیز تقدیم آنان خواهد شد.

گفتنی است حجت الاسلام والمسلمین دادخدا خدایی، رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان بیرجند در بازدید از چهل و سومین دوره مسابقات قرآن کریم بر تشکیل دوره های آموزشی جهت ارتقاء سطح کیفی متسابقین و مربیان قول مساعد داد.

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   روزهای ناخوش هنری ۷۰۰ ساله که در انبارها خاک می‌خورد

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها