استاندار خراسان جنوبی:محرومیت زدایی از نهبندان باید با جدیت دنبال شود

استاندار خراسان جنوبی  گفت: تمام برنامه‌های تعریف شده در راستای محرومیت زدایی از این شهرستان باید با جدیت دنبال شود و در موعد مقرر به سرانجام برسد.

به گزارش ” پیام خاوران “ ، محمد صادق معتمدیان  در دیدار فرماندارنهبندان بر اجرای پروژه‌های عمرانی این شهرستان بر اساس برنامه زمان بندی تعیین شده، تأکید کرد.

وی با اشاره به سفر رهبر معظم انقلاب به شهرستان نهبندان، اظهار داشت: هدف اصلی از این سفر، تأکید بر رفع مشکلات این منطقه بوده لذا باید تمام هم و غم مدیران نیز بر رفع موانع موجود در راستای تأکیدات رهبری باشد.

استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: بخش عمده ای از این مشکلات با تدوین سند توسعه و همچنین اجرایی شدن تفاهم نامه منعقده با ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و بنیاد برکت مرتفع می گردد.

معتمدیان ادامه داد: موضوعات تفاهم نامه ستاد اجرایی و بنیاد برکت باید تا حصول نتیجه نهایی با جدیت پیگیری و دنبال شود.

وی افزود: یکی از مواردی که باید در اولویت برنامه های فرمانداری قرار گیرد، بحث پیگیری استفاده از ظرفیت ماده ۵۶ به منظور آبرسانی به روستاهای شهرستان است ومدت زمان تعيين شده برای بهره برداری هر چه بیشتر از این فرصت (ماده ۵۶) باید مدنظر مدیران باشد.

استاندار خراسان جنوبی به تعامل و همکاری بین مدیران تأکید کرد وگفت: همراهی و انسجام مدیران، بهترین راهکار برای پیش بردن سریع اهداف و برنامه هاست.

فرماندارشهرستان نهبندان نیز در این دیدار از وضعیت پیشرفت فیزیکی پروژه های در دست اقدام، از اهتمام شهرستان و دستگاه های اجرایی در تکمیل پروژه ها در اسرع وقت گزارشی ارائه کرد.

بیکی در تشریح برنامه های شهرستان خاطر نشان کرد: مسکن روستایی، احداث باندهای دوم، تکمیل زیرساخت معادن، گازرسانی به روستاها از مهمترین پروژه های در حال اجرا در سطح شهرستان نهبندان است.

بیشتر بخوانید   استاندار خراسان جنوبی: اعتبارات بخش راه در استان سه برابر افزایش یافت

وی ادامه داد: در راستایی اجرایی شدن مفاد تفاهم نامه بنیاد برکت نیز از ابتدای کار (مهر ۹۸) تاکنون ۳۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال زایی برای عملیاتی شدن ۷۰۰ طرح پرداخت شده است.

فرماندارشهرستان نهبندان گفت: احداث مرکز قرنطینه، بازار دام، واردات دام سبک و سنگین، کمک به اجرای پروژه‌های عمرانی و … از مواردی است که در تفاهم نامه دیده شده و در حال اجرا است.

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها