استاندارخراسان جنوبی:خبرنگاران،راویان صدیق اطلاعات واخبار هستند

«روز خبرنگار» پاسداشت کسانی است که به عنوان وجدان بیدار،چشم بینا و زبان حقیقت گوی جامعه،سختی ها و مشقات این حرفه مقدس را به جان خریده و با تلاش و کوشش خود،اصلاح گر امور و روشنی بخش مسیر آینده می شوند.

به گزارش ” پیام خاوران ” استاندار خراسان جنوبی در پیامی فرارسیدن ۱۷ مرداد روز خبرنگار  را به اصحاب رسانه استان تبریک گفت:

محمدصادق معتمدیان در این پیام آورده است: «ن وَالْقَلَمِ وَ مَا یَسْطُرُونَ» ؛ هفدهم مرداد ماه، نکوداشت سالروز شهادت شهید محمود صارمی و همه شهدای خبرنگار است، که با ایثار جان به شرافت این حرفه مقدس اعتباری فزون‌ تر بخشیده و به سوگندشان به قلم تا انتها وفادار ماندند و به همگان ثابت کردند که خبرنگاران، راویان صدیق اطلاعات و اخبار هستند که در مسیر بقای حقیقت تا آخرین لحظه دست از تلاش برنمی دارند.

«روز خبرنگار» پاسداشت کسانی است که به عنوان وجدان بیدار، چشم بینا و زبان حقیقت گوی جامعه، سختی ها و مشقات این حرفه مقدس را به جان خریده و با تلاش و کوشش خود، اصلاح گر امور و روشنی بخش مسیر آینده می شوند.

بنده بر این باورم که اطلاع‌رسانی دقیق و شفافِ خدمات و دستاورد‌های دولت و انعکاس بهنگام روند شتابان توسعه خراسان جنوبی، مرهونِ خدمات ارزشمند و تلاش‌های صادقانه خبرنگارانی است که در صدا و سیما، مطبوعات، خبرگزاری ها، فضای مجازی و… با رعایت اخلاق حرفه‌ای در آگاهی‌بخشی، روشنگری و تقویت امید اجتماعی در میان نخبگان و آحاد جامعه به ایفای نقش می‌پردازند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عرصه رسانه به ویژه خبرنگار شهید محمود صارمی، فرا رسیدن روز خبرنگار را به عموم فعالان این عرصه، به ویژه جامعه رسانه ای، خبرنگاران و روزنامه نگاران پرتلاش و ساعی استان خراسان جنوبی تبریک عرض می نمایم.

امید است با استعانت از خداوند متعال، در انجام رسالت خطیر اطلاع رسانی، شفاف سازی، کاهش مشکلات جامعه و دغدغه های مردم شریف استان، موفق و پیروز باشید.

بیشتر بخوانید    مديرعامل توانير: هيچ محدوديتي براي تامين برق متقاضيان وجود ندارد

محمد صادق معتمدیان
استاندار خراسان جنوبی

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها