آغاز کمک های مومنانه در خراسان جنوبی/توزیع بیش از ۶۰ هزار بسته معیشتی

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: در دومین مرحله از رزمایش کمک مومنانه در استان بیش از ۶۰ هزار و ۷۰۰ بسته معیشتی بین مردم و آسیب دیدگان بیماری ویروس کرونا در استان توزیع خواهد شد

به گزارش “پیام خاوران “ ، سردار علی قاسمی شب گذشته در مراسم آغاز نهضت کمک مومنانه در خراسان جنوبی اظهار داشت: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری کمک های مومنانه در استان آغاز شده است.

وی گفت: پیش از این چند مرحله کمکهای مومنانه در استان انجام شد و بعد از چند ماه نیز مرحله نخست رزمایش نهضت کمک مومنانه با رمزیا علی بن ابیطالب(ع) در خراسان جنوبی آغاز شده و در مدت ۱۰ روز بسته های کمک معیشتی، جهیزیه، لوازم التحریر و گوشت قربانی در شهرهای مختلف توزیع می شود.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی افزود: در این مرحله بیش از ۶۰ هزار و ۷۰۰ بسته معیشتی بین مردم و آسیب دیدگان بیماری ویروس کرونا در استان توزیع خواهد شد که ارزش ریالی هر بسته معیشتی نیز بیش از ۳۰۰ هزار تومان است.

قاسمی تصریح کرد: از این تعداد هم ۷ هزار و ۷۳۷ بسته توسط سپاه استان، ۴۷ هزار و ۸۹ بسته توسط کمیته امداد و ۲۳۳ بسته توسط اداره اوقاف و امور خیریه، ۵ هزار بسته توسط بنیاد علوی و ۷۵۰ بسته توسط هلال احمر استان اهدا شده است.

برگزاری پویش کمک مومنانه قهرمانان کشتی با حضور وزیر ورزش

وی ادامه داد: همچنین گام دوم نهضت کمک مومنانه در استان نیز در دهه های امامت و ولایت، دهه اول محرم و دهه آخر صفر خواهد بود و در این مرحله ۲۸۰ سری جهیزیه بین نوعروسان استان توزیع می شود.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی ارزش ریالی هر کدام از بسته های جهیزیه را ۱۲۰ میلیون ریال دانست و خاطرنشان کرد: علاوه بر جهیزیه ها نیز در این مرحله ۲۱۸ کارت هدیه، ۱۷۳ بسته پوشاک و کفش توزیع می شود.

بیشتر بخوانید   نان گران شد/ افزایش 10 درصدی قیمت نان در خراسان جنوبی

قاسمی اظهار کرد: در مرحله دوم کمک های مومنانه در استان ۱۰۷ هزار و ۵۵۸ پرس غذای گرم، ۲۷ هزار و ۵۰۰ کیلوگرم گوشت مرغ، ۸۶ هزار و ۹۰۱ کیلوگرم گوشت گوسفندی توزیع خواهد شد.

وی افزود: برای اقشار آسیب دیده از ویروس کرونا بیش از ۳۶۳ فقره تسهیلات بین نیازمندان در نظر گرفته شده و از امروز نیز ۱۰ نانوایی به مدت ۱۰ روز در شهر بیرجند رایگان پخت و بین نیازمندان توزیع می شود.

منبع:تسنیم

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها