تبریک مدیرعامل بانک ایران زمین به مناسبت روز خبرنگار

مدیرعامل بانک ایران زمین، طی پیامی به مناسبت روز خبرنگار از تلاش های بی وقفه و مجدانه اهالی خبر تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش ” پیام خاوران “ در پیام عبدالمجید پورسعید مدیرعامل بانک ایران زمین به مناسبت روز خبرنگار آمده است؛روز خبرنگار مزین است به صداقت، ایمان، حقیقت جویی و مجاهدت اهالی رسانه در مسیر اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به جامعه.

جامعه امروز ما نیازمند حضور خبرنگاران متبحر و پرتلاش برای روشن سازی مسیر حقیقت و صداقت است. امروز افراد جامعه با ابزارهای در دسترس به رسانه های فعال تبدیل شده اند، اما در این مسیر لازم است خبرنگاران ضمن افزایش سواد رسانه ای اجامعه، کمک کنند صداقت سرلوحه انتقال اطلاعات قرار گیرد، تا معاندین و دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نتوانند از این خلال گزندی به کشور عزیزمان وارد کنند.

شبکه بانکی امروز نیازمند دریافت اطلاعات صحیح از جامعه، اقتصاد، کسب و کار و مخاطبین خود در عرصه های مختلف است و این مهم میسر نمی شود مگر با همراهی و کمک خبرنگاران و رسانه های فعال.

ما در سال گذشته سعی کردیم با راهنمایی ها و اطلاعات صحیحی که توسط شما تلاشگران این عرصه به ما داده شد، به مخاطبین خود نزدیکتر شویم، به تولید کشور توجه بیشتری کنیم و منابع خود را موثرتر به بخشهای اقتصادی تخصیص دهیم.

در انتها مجددا این روز فرخنده را به تمامی تلاش گران عرصه رسانه، خبرنگاران و خانواده محترم آنها تبریک عرض می کنم و امیدوارم در پناه الطاف ایزد منان پیروز و سربلند باشند.

 

مدیر روابط عمومی بانک ایران زمین:

روز خبرنگار، فرصتی است برای تقدیر از تلاشگران عرصه رسانه

استاد مدیر روابط عمومی بانک ایران زمین در پیامی روز خبرنگار را تبریک گفت.متن این پیام به شرح زیر است:

بیشتر بخوانید   انتصاب سرپرست مدیریت سازمان و توسعه سیستم‌های بانک اقتصادنوین

۱۷ مرداد، روز تلاش برای آگاه سازی جامعه است، تلاشی که با همه ی تنگناهای موجود توسط خبرنگاران به عنوان یک آرمان تلقی و پیگیری می شود. امروز جامعه ما بیشتر از هر زمان دیگری نیازمند تزریق صداقت، اخلاص و اعتماد است که جز با تلاش عزیزان خبرنگار در راستای آگاهی بخشی جامعه، امکان پذیر نیست.

شبکه بانکی در سال های گذشته و با وجود تمامی مشکلات و مسائل، با کمک هایی که از سوی خبرنگاران ارجمند در راستای بهبود شرایط اقتصادی و آگاه سازی جامعه انجام شده، امروز به سمت ثبات حرکت می کند، که برکات آن درحوزه حمایت از تولید داخلی قابل مشاهده است.

جا دارد ۱۷ مرداد را که به نام خبرنگاران عزیز مزین شده است را به تمامی اهالی رسانه تبریک و تهنیت بگوئیم و از خداوند منان برای آنها و خانواده محترمشان موفقیت و بهروزی طلب کنیم.

در پایان امیدوارم با ایجاد هم‌افزایی بین خبرنگاران و سازمان‌ها و نهادها زمینه‌های توسعه در کشور بیش از پیش فراهم شود.

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها