تبریک مدیرعامل شرکت توزیع برق خراسان جنوبی به مناسبت روز خبرنگار

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی ،در پیامی به مناسبت روز خبرنگار از تلاش های بی وقفه و مجدانه اهالی خبر تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش” پیام خاوران ” به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی در پیام مهدی دادگر به مناسبت روز خبرنگار آمده است:خبرنگاران سمبل تعهد، وظیفه شناسی، دلسوزی، آگاهی بخشی و مطالبه گری هستند که حتی جانشان را برای روشنی بخشی و عینیت بخشیدن به “نون والقلم مایسطرون” در طبق اخلاص گذاشته‌اند.

۱۷مرداد، روز ارج نهادن به تلاشگران عرصه رسانه نامگذاری شده است که با آگاهی و قلم خود، همچون چشم و گوش جامعه عمل می کنند و مردم سالاری را تضمین می کنند.

اصحاب رسانه به عنوان عضوی از نظام ارتباطات سهم مهمی در آگاهی‌بخشی جامعه دارند و بی‌شک خبرنگاران حوزه صنعت برق در این زمینه و آگاه‌سازی مردم و سوق آنان به مدیریت مصرف انرژی نقشی مؤثر ایفا می‌کنند که جایگاه آنان در اشاعه فرهنگ‌ استفاده درست از انرژی ستودنی است.

در آستانه عید غدیرخم ، یاد شهدای رسانه به ویژه شهید محمود صارمی را گرامی داشته و ضمن ارج نهادن به تلاش بی وقفه همه اصحاب رسانه و تبریک این روز خجسته به همه کنشگران عرصه رسانه، توفیق روز افزون این عزیزان را آرزومندم.

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   افزایش ۶۵ درصدی صادرات از خراسان جنوبی

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها