۳۱ میلیارد تومان کمک مردمی برای نیازمندان استان خراسان جنوبی جمع‌آوری شد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی گفت: در ۴ ماهه امسال ۳۱ میلیارد تومان کمک‌های مردمی برای نیازمندان جمع‌آوری شده است.

به گزارش “پیام خاوران “ ، رضا سلم‌آبادی ظهر امروز در مراسم تجلیل از یاوران و همراهان مرکز نیکوکاری تخصصی “رسانه‌یاران” اظهار داشت: افزایش مهارت جلوگیری از فقر در جامعه باید فرهنگ سازی شود.

وی با بیان اینکه “امسال در حوزه مشارکت‌های مردمی ۶۲ میلیارد تومان نیاز است که باید از محل کمک‌های مردمی جمع‌آوری شود” افزود: در برخی از مراکز نیکوکاری صندوق‌های صدقات نیز به مراکز واگذار شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی از وجود ۷۰ مرکز نیکوکاری در خراسان جنوبی خبر داد و بیان کرد: در ۴ ماهه امسال ۳۱ میلیارد تومان جمع آوری کمک‌های مردمی را داشته‌ایم.

سلم‌آبادی با بیان اینکه “امسال یک هزار و ۵۰۰ رأس گوسفند، گاو و شتر تقدیم امداد شد” یادآور شد: این نشان از اعتماد مردم به کمیته امداد است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی به بحث زکات اشاره و خاطرنشان کرد: ۶ درصد درآمدهای ما در ۴ ماهه امسال از محل جمع‌آوری زکات بوده است.

سلم آبادی گفت: تفاهم نامه‌ای با کمیته امداد و اموال تملیکی منعقد شده تا اقلامی که در سازمان اموال تملیکی ثبت شده و قرار است با برگزاری جلسه‌ای لیست اقلام مورد نیاز مددجویان اعلام و کمک‌های مورد نیاز مددجویان از سازمان اموال تملیکی اخذ شود.

ضرورت تداوم اعتماد مردم به کمیته امداد

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خراسان جنوبی نیز در این مراسم اظهار داشت: برون سپاری فعالیت‌های مرکز نیکوکاری رسانه یاران بسیار پسندیده است.

عباسعلی بهاری افزود: فعالیت این مرکز هم بدنه دولت را سبک می‌کند و هم دولت را از بسیاری از نقایص به دور می‌کند.

بیشتر بخوانید   طرح جدید پیش فروش محصولات شرکت سایپا - مهر 99

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خراسان جنوبی با اشاره به اینکه مردم پشتوانه کمیته امداد هستند بیان کرد: اعتماد مردم به کمیته امداد نشانگر این است که کمیته امداد تاکنون خالصانه کار کرده است.

بهاری با تاکید بر اینکه اعتماد به وجود آمده به مراکز نیکوکاری و کمیته امداد باید بیشتر در جامعه سوق داده شود تصریح کرد: این کار بسیاری نیکویی است و تداوم آن بسیار ارزشمند است.

قاسمی، معاون اداری و مالی مرکز نیکوکاری رسانه یاران خراسان جنوبی نیز در این جلسه اظهار داشت: مرکز نیکوکاری رسانه یاران از مهر ماه سال گذشته راه‌اندازی شده است.

وی با بیان اینکه در این مدت ۲۵۰ خبر، گزارش، متن و محتوا تولید شده است افزود: بیش از ۱۰۰ کلیپ در فضای مجازی منتشر شده است.

معاون اداری و مالی مرکز نیکوکاری رسانه یاران از برگزاری ۲۰ پویش مختلف خبر داد و بیان کرد: ۵۰ دیدار با مدیران مختلف استانی و کشوری داشته‌ایم.

قاسمی با بیان اینکه تاکنون چهار سری جهیزیه برای نوعروسان تهیه شده است تصریح کرد: ۲ هزار و ۲۰۰ بسته بهداشتی در استان  نیز در بین نیازمندان توزیع شده است.

وی با اشاره به اینکه تاکنون کمک‌های مالی برای بیماران صورت گرفته است خاطرنشان کرد: در روز عید غدیرخم با همکاری بنیاد تحکیم خانواده یک هزار بسته فرهنگی در بین نیازمندان توزیع شد.

در پایان این مراسم از یاوران و همراهان مرکز نیکوکاری رسانه یاران خراسان جنوبی تجلیل شد.

منبع:تسنیم

انتهای پیام/

 

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها