رونمایی از سامانه میزخدمت الکترونیک و مدیریت بحران در شرکت برق خراسان جنوبی

میز خدمت الکترونیک و سامانه مدیریت بحران و اطلاع رسانی شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی در مراسمی بامهندس رخشانی مهر معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر رونمایی و افتتاح شد.

به گزارش “پیام خاوران “ در مراسم رونمایی از این طرح ها، مدیران عامل و معاونان استان های هرمزگان، جنوب کرمان، شمال کرمان، سیستان و بلوچستان، یزد و خراسان جنوبی در شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی در بیرجندحضور داشتند.

 

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی اظهار داشت: این شرکت در بحث پیاده سازی کامل سیستم GIS تا سطح لوازم اندازه گیری مشترکین در کل استان به عنوان اولین شرکت توزیع برق کشور است.

 

محمد ابراهیم شرکاء شروع فعالیت این سیستم را از سال ۸۶ عنوان کرد و خاطرنشان کرد: تکمیل فعالیت این سیستم در سال ۹۴ بوده است.

 

ویاز راه اندازی سامانه آنلاین اعلام زلزله به منظور تشخیص سریع محدوده تحت تاثیر زلزله برای اولین بار در کشور خبر داد و بیان کرد: تهیه اطلس پایابی شبکه و شناسایی نقاط تداخل شبکه با گسل ها و مسیر سیلاب و همچنین پایه های فرسوده نیز انجام شده است.

 

مدیرعامل شرکت  توزیع نیروی برق خراسان جنوبی از تهیه لایه های مختلف از جمله اطلاعات هواشناسی، ایستگاه های مخابراتی شرکت و نیروگاه های خورشیدی خبر داد.

 

وی افزود: بعد از تکمیل زیرساخت های مذکور و در راستای هدف ارتباط هر چه بیشتر با مشترکان جهت تسریع در ارائه خدمات و افزایش رضایت مشترکان سامانه مدیریت بحران و اطلاع رسانی به مشترکان(CMS) در دستور کار این شرکت قرار گرفت.

 

شرکاء هدف از اطلاع رسانی به مشترکین را افزایش آگاهی مشترکین در خصوص مدیریت مصرف برق، مقابله با بحران و غیره دانست و گفت: ارسال اطلاعات شرایط مواجهه با بحران و حوادث و ارسال اطلاعات مدیریت مصرف به مشترکان جهت مدیریت اضطراری بار در راستای احترام به حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع از جمله قابلیت های این سامانه می باشد.

بیشتر بخوانید   دستگاه‌های مهندسی سپاه خراسان‌جنوبی به مناطق سیل‌زده ارسال می‌شود

 

وی همچنین به میز سامانه خدمت الکترونیک شرکت اشاره کرد  و افزود: با راه اندازی این سامانه کلیه مشترکان می توانند از خدمات این شرکت با مراجعه به سایت شرکت به آدرس www.SKEDC.ir از هر مکانی بهره مند گردند.

 

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان حذف مراجعات حضوری و  کمک به حفظ محیط زیست، افزایش رضایت مشترکان و  همچنین ارائه خدمات الکترونیک با سرعت و کیفیت بالاتر را از جمله اهداف راه اندازی سامانه میز خدمت الکترونیک عنوان کرد و افزود: ۲۴ خدمت شناسنامه دار در این سامانه قابل دسترسی و استفاده مشترکان گرامی استان می باشد.

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها