چاپ خبر
گروه : padeshah
حوزه : اخبار استان, اخبار برگزیده استان, نفت و گاز
شماره : 12222
تاریخ : ۶ بهمن, ۱۳۹۸ :: ۱۳:۵۵
ارزیابی سرآمدی و بهبود مستمر شرکت گاز استان خراسان جنوبی آغاز شد

به گزارش "پیام خاوران" ، سیدمحمود هاشمی صبح امروز در مراسم آغاز ارزیابی سرآمدی شرکت گاز استان، فرآیند ارزیابی را فرصتی مغتنم برای شرکت‌های گاز استانی برشمرد و اظهار داشت: مأموریت اصلی شرکت‌های گاز استانی ارائه خدمات بهینه و ایمن به مشترکین است و این مهم میسر نمی‌شود مگر اینکه سازمان نیازهای مشترکین را شناسایی کرده و در جهت ارتقای سطح رضایتمندی آنان تلاش کند.   مدیر عامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی کسب رضایت مشتریان را مهمترین و تأثیرگذارترین عامل در تعالی سازمانی عنوان کرد و گفت: برای پیمودن مسیر تعالی باید همه دوشادوش یکدیگر با تعریف و اجرای پروژه‌های بهبود در حفظ و تقویت نقاط قوت و اصلاح زمینه‌های قابل بهبود حرکت کنیم و خود را متعهد به پیمودن مسیر تعالی بدانیم.   هاشمی با قدردانی از ارزیابان تعالی سازمانی خواستار ارزیابی دقیق و ارائه نقاط قابل بهبود و نقاط قوّت در فرآیندهای سازمان شد و تصریح کرد: قطعاً مواردی که در جلسه اختتامیه ارائه خواهد شد مجموعه شرکت گاز استان خراسان جنوبی را در رسیدن به اهداف خود در مسیر تعالی سازمانی یاری خواهد کرد.   وی افزود: بهبود مستمر هر سازمان در گرو ایجاد انگیزه برای منابع انسانی و در کنار آن به کارگیری شیوه‌های صحیح انجام فرآیندها است که این مهم با توجه به تعهد، تخصص و ایمان کارکنان در شرکت گاز خراسان جنوبی به خوبی پیاده‌سازی شده است.   مدیر عامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی گفت: ارزیابی شرکت گاز استان خراسان جنوبی توسط تیم 4 نفره متشکل از سرارزیاب و 3 نفر ارزیابان مدل تعالی سازمانی و در مدت سه روز در شرکت گاز استان خراسان جنوبی انجام می‌شود. منبع:تسنیم انتهای پیام/