رتبه برتر روابط عمومی اداره کل راهداری خراسان جنوبی در کشور

وی افزود: این ارزیابی بر اساس شاخصهایی از جمله شاخصهای اعلامی از سوی سازمان، ارزیابی های میدانی، دیدگاههای مدیریتی و نظرات راهبران مناطق انجام شده است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی تصریح کرد: روابط عمومی به عنوان پل ارتباطی بین ادارات و جامعه، نقش حیاتی در ترویج آگاهی، شفافیت و اعتماد عمومی ایفا میکند. با ایجاد ارتباط مؤثر و مستمر با ذینفعان، این اداره کل توانسته است تا نیازها و انتظارات مردم را شناسایی کرده و در راستای بهبود خدمات خود گام بردارد.
وی بر اهمیت تداوم فعالیتهای ارتباطی تأکید کرد و ادامه داد این اداره کل با هدف بهبود روندهای مدیریتی و تقویت ارتباطات، به تلاشهای خود ادامه خواهد داد.
روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جادهای خراسان جنوبی در ارزیابی عملکرد شش ماهه ۱۴۰۳ نیز موفق به کسب رتبه سوم در بین ادارات کل کشور شد.
پایگاه خبری ” پیام خاوران “ انتخاب طیبه خسروی نیا را به عنوان مدیر برتر روابط عمومی اداره کل راهداری خراسان جنوبی تبریک عرض نموده وتوفیق وسربلندی روز افزون را آرزو دارد.
انتهای پیام/
برچسب ها :27 اردیبهشت روز روابط عمومی ، اداره کل راهداری وحمل و نقل جادهای خراسان جنوبی ، روابط عمومی
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰