۹۱ خانوار تحت حمایت کمیته امداد در خراسان جنوبی خودکفا شدند

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی خراسان جنوبی از خودکفایی ۹۱ خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان در طرح‌های اشتغالزایی جوامع شهری و روستایی خبر داد.

به گزارش“پیام خاوران”رضا سلم‌آبادی  اظهار داشت: بسیاری از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد خراسان جنوبی دارای مسکن نامناسب و اجاره نشین هستند و احداث مسکن شهری و روستایی، احداث حمام و سرویس بهداشتی، تعمیرات داخلی منازل و حصار شکنی از فعالیت‌های عمرانی کمیته امداد است.

وی افزود: ۸۳۸ واحد مسکن شهری روستایی مددجویان کمیته امداد خراسان جنوبی تعمیر، تکمیل و بازسازی شده که برای این تعداد از آغاز امسال یک میلیارد و ۴۰۷ میلیون تومان هزینه شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی خراسان جنوبی بیان کرد: در هفت ماهه امسال یک هزار ۴۵۰ فرصت اشتغال برای جامعه هدف فراهم شد و ۱۰ هزار و ۱۲۵ نظارت از طرح‌های اشتغال انجام شده است.

سلم‌آبادی گفت: در این مدت ۹۱ خانوار تحت حمایت از نظر طرح‌های اشتغالزایی خودکفا شده‌اند و طرح‌های اشتغالزایی برای جوامع شهری و روستایی اجرا شده است.

وی عنوان کرد: در این مدت ۲۶۰ تخته فرش دستباف توسط ۳ هزار و ۱۰۰ بافنده در خراسان جنوبی بافته شد که ارزش ریالی این فرش‌ها ۱۱ میلیارد و ۹۳۷ میلیون ریال بوده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی خراسان جنوبی افزود: این تعداد فرش در دو هزار کارگاه توسط جامعه هدف بافته شده است.

منبع:تسنیم

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید    ۳۴۶ طرح اشتغالزایی کمیته امداد امام (ره) خراسان جنوبی اجرایی شد

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها