قدردانی استاندار خراسان جنوبی ازحضور مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان

استاندار خراسان جنوبی گفت:حضور حماسی و وحدت آفرین اقشار مختلف مردم قدرشناس استان در راهیپمایی روز ملی مبارزه با استکبار جهانی ، اقیانوس عظیمی از ایمان، اتحاد، همبستگی و پیوند دوباره ملت با نظام و آرمان های انقلاب اسلامی را به نمایش گذاشت.

به گزارش “پیام خاوران “ استاندار خراسان جنوبی در پیامی از حضور پرشور و شعور مردم استان در مراسم راهپیمایی یوم ا… ۱۳ آبان قدردانی کرد.

متن پیام تشکر وقدردانی محمد صادق معتمدیان استاندار خراسان جنوبی به این شرح است.

مقام معظم رهبری انقلاب(مدظله العالی):وحدت ، مقاومت و اراده ملت رمز پیروزی در برابر آمریکاست.

بار دیگر گام های استوار، همت سترگ، عزم راسخ و قلب‌های مملو از شور و شوق ایرانیان، راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان را به تجلی گاه حماسه شورانگیز حضور و آوردگاه باشکوه عزت و عظمت تبدیل کرد.

 

روزی که مردم مؤمن و انقلابی خراسان جنوبی نیز همگام با ملت ایران به صحنه آمدند و با خلق حماسه ای ماندگار، طراوت و تازگی دوباره ای به حیات پربرکت انقلاب اسلامی بخشیدند.

حضور حماسی و وحدت آفرین اقشار مختلف مردم قدرشناس استان در راهیپمایی روز ملی مبارزه با استکبار جهانی ، اقیانوس عظیمی از ایمان، اتحاد، همبستگی و پیوند دوباره ملت با نظام و آرمان های انقلاب اسلامی را به نمایش گذاشت.

بی‌شک این حضور متعهدانه و انقلابی که موجی از شور و امید را به همراه آورده است، رسالت خطیر خدمتگزاری را برای مسئولان سنگین تر و عزم آنها را در مرتفع ساختن مشکلات دوچندان خواهد نمود.

اینجانب ضمن تبریک این حماسه بزرگ، صمیمانه از همراهی و حضور پرشور، آگاهانه و باصلابت مردم استان در راهپیمایی وحدت بخش یوم الله ۱۳ آبان که در خلق این حماسه انقلابی سهیم بودند تشکر و قدردانی نموده، امیدوارم توفیق الهی کمک و یار و دعای حضرت بقیه الله

بیشتر بخوانید   دشمن در شرایط فعلی کشور دنبال موج‌سواری است

الاعظم(ارواحناله الفداء) پشتیبان این ملت و انقلاب اسلامی باشد.

انتهای پیام/

 

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها