ثبت نام ۱۵۸واحد،کارگر و گروه کار نمونه در جشنواره امتنان از نخبگان جامعه تولیدخراسان جنوبی

سرپرست اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان خراسان جنوبی گفت: ۱۵۸ مورد شامل۱۹ واحد نمونه و ۱۳۹مورد با عنوان کارگر و گروه کار نمونه از این استان در سامانه جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید ثبت نام کرده اند

غلامرضا اشرفی در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری ” پیام خاوران “ با بیان اینکه ثبت نام جشنواره امتنان از کارگر، گروه کار و واحدهای نمونه ادامه دارد اظهار داشت: امسال سی و یکمین جشنواره انتخاب و معرفی کارگران و گروه های کار نمونه و واحد نمونه برگزار خواهد شد.

 

وی هدف از برگزاری جشنواره امتنان را رشد و شکوفایی و بالندگی هر چه بیشتر نیروی انسانی و بروز استعدادها و خلاقیت آنان در محیط کار و تولید عنوان کرد و افزود: این امر موجب صرفه جویی ارزی و ریالی در صنعت کشور شده و گام های استواری را به سوی توسعه و استقلال اقتصادی فراهم خواهد نمود.

 

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خراسان جنوبی بیان کرد: بر اساس ماده ۱۹۵ قانون کار، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مکلف است همه ساله به طرق مختلف نسبت به شناسایی و معرفی کارگر نمونه و معرفی الگوهای جامعه کار و تلاش اقدام کنند.

 

وی با بیان اینکه این فرایند در سه بخش صنعت، کشاورزی و خدمات انجام می شود تصریح کرد: کمیته فنی استانی پرونده هایی را که نمره بالاتری بر اساس شاخص های طرح( ابتکار، اختراع، خلاقیت ونوآوری) کسب کرده اند را به عنوان کارگر نمونه استانی انتخاب خواهند کرد.

 

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان  خراسان جنوبی با اشاره به اینکه تا کنون ۱۵۸ مورد در سامانه جشنواره ثبت نام کرده اندبیان کرد: از این تعداد ۱۹ مورد واحد نمونه و ۱۳۹مورد تحت عنوان کارگر و گروه کار نمونه هستند که با هم رقابت خواهند کرد.

بیشتر بخوانید   رقابت‌های منطقه‌ای جام خوشه چین در خراسان جنوبی آغاز شد

 

اشرفی با بیان اینکه ثبت نام سی و یکمین جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید در سال ۹۸ از ۲۰ مهر آغاز و تا  ۲۰آبانماه سالجاری ادامه دارد خاطر نشان کرد: از مجموع ثبت نام های صورت گرفته ۱۹ مورد در بخش کشاورزی، ۶۸ مورد در بخش صنعت و ۵۲ مورد در بخش خدمات بوده است.

 

سرپرست اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان خراسان جنوبی از کارفرمایان و کارگران استان دعوت کرد جهت ثبت نام به پورتال جشنواره امتنان به نشانی http://emtenan.mcls.gov.ir مراجعه کنند.

 

انتهای پیام/

 

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها