خراسان جنوبی | اخبار کوتاه شهرستانها

گروه شهرستانهای پایگاه خبری” پیام خاوران”درراستای رسالت خبری و اطلاع رسانی خودگزیده اخبارکوتاه شهرستانها، بخشها و دهستانهای تابعه را دربخشهای سیاسی ،فرهنگی،اجتماعی،اقتصادی و… منتشر می کند.

به گزارش پایگاه خبری “پیام خاوران “ طی روز گذشته وامروز اقدامات متعدد در سطح ۱۱شهرستان استان خراسان جنوبی صورت گرفته که در قالب اخبار کوتاه منتشر می شود.

 

سربیشه:

همایش استانی پرورش شتر در شهرستان سربیشه باحضور محمدی فرماندار، علیان مجری پرورش شتر کشور،دامپزشکان،کارشناسان دامپروری استان،شتر داران و سایر مدیران شهرستان برگزارشد

این همایش در راستای تحقق دستورات استاندار خراسان جنوبی مبنی بر طرح توسعه شهرستان و به خصوص تفاهم نامه میان استانداری و کمیته امداد امام خمینی (ره) در سفر معاون اول رئیس جمهور دراین شهرستان برگزار شد.

فرماندار سربیشه با اشاره به اینکه ۷۰ درصد این شهرستان را عشایر تشکیل می دهند افزود؛ بهترین ظرفیت ها از جمله بازارچه مرزی ماهیرود و کشت دویست هکتار خارشتر در شهرستان وجود دارد که زنجیره کاملی میتواند برای واردات و نگهداری شتر در شهرستان باشد.

 

نهبندان:

فرماندار نهبندان در جلسه شورای هماهنگی دستگاه های اجرایی این شهرستان ضمن اهمیت دادن به فرهنگ کار،خواستارتوجه ویژه ادارات درحوزه اطلاع رسانی ، اقدامات صورت گرفته و برنامه ریزی مناسب برای انجام ماموریت های محوله شد

بیکی در این جلسه به رعایت هماهنگی های بین دستگاهی و لزوم اصلاح ساختارهایی که برای مردم ایجاد نارضایتی کرده و در روند کاری اخلال و کندی ایجاد می کند تاکید کرد.

 

قاینات:

کریمی فرماندار قائنات در جمع تولیدکنندگان بخش کشاورزی که با حضور رمضان نژاد رئیس نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور برگزار شد گفت: مهمترین وظیفه امروز همه ما، افزایش بهره وری در حوزه تولید است.

 

زیرکوه:

فرماندار زیرکوه در جلسه کمیته برنامه ریزی با اشاره به تبصره ۱۹ لایحه بودجه سال ۹۸ گفت: عزم دولت بر واگذاری یا مشارکت بخش خصوصی نسبت به سال گذشته جدی تر است، زیرا در لایحه بودجه سال ۱۳۹۸ دستگاه های دولتی مکلف شده اند که تمهیدات لازم از طریق انعقاد قرارداد واگذاری و یا مشارکت با بخش های خصوصی و … طرح های نیمه تمام و آماده بهره برداری را فراهم کنند.

بیشتر بخوانید   تامین مسکن ارزان قیمت برای متقاضیان فاقد مسکن در نهبندان

عربشاهی افزود:سهم شهرستان زیرکوه از تبصره ۱۹ مبلغ ۱۸٫۲۸۰ میلیون ریال است که مدیران دستگاههای اجرایی تا پایان هفته وقت دارند که مشخصات پروژه های که امکان استفاده از بخش خصوصی برای تکمیل و بهره برداری آن می باشد اعلام کنند .

 

بشرویه:

جلسه مسکن محرومین با حضور فرماندار شهرستان بشرویه و سایر اعضا برگزار شد.شفیعی فرماندار شهرستان  در این جلسه بر ساخت و ساز مقاوم و نظارت دقیق پروژه ها تاکید کرد. وی گفت ناظران موظف هستند حداکثر ظرف ۴۸ ساعت نسبت به بازدید از پروژه های ساختمانی به منظور تسریع در اجرای ساختمان اقدام نمایند.

 

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها