عذری برای ندانم کاری مسئولان پذیرفته نیست

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی با بیان اینکه مردم علی رغم وعده های عمل نشده مسئولان بزرگوارانه پای انقلاب ایستاده اند، گفت: عذری برای ندانم‌کاری مسئولین پذیرفته نیست.

به گزارش” پیام خاوران”، آیت‌الله سیدعلیرضا عبادی صبح‌سه شنبه در تجمع ۱۰ هزار نفری بسیجیان بیرجند با عنوان همایش شکوه اقتدار اظهارکرد: تفکر بسیجی زیرساخت فکری یک مسلمان متعهد است.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با تأکید بر اینکه ریشه تفکر بسیجی ایمان و توکل به خداونداست، بیان‌کرد: بزرگترین اندیشمندان از ابن‌سیناها و میردامادها و سایر دانشمندان در مکتب دین پرورش یافته‌اند.

 

عبادی ادامه‌داد: در منطق بسیجی توجیه همه کارهای روزمره چه مادی و چه غیرمادی عبودیت است و باور دارد که نماز تنها نماز، روزه، حج و زکات پرداختن نیست.

 

وی گفت: در مقابل تفکر بسیجی یا همان تفکر ناب اسلامی به صورت صریح و سازماندهی شده اندیشه لیبرالیستی غربی دارد که حتی برای کارهای انسانی نیز به دنبال توجیه اقتصادی است.

 

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی با بیان اینکه تفکر لیبرالیستی زمینه‌ساز سقوط انسان‌ها است، اظهارکرد: آنقدر جنایات ثمره اندیشه غرب‌گرایی و لیبرالیستی را شنیده‌ایم که برایمان عادی شده است.

 

عبادی بیان‌کرد: در مکتب اسلامی فردی چون علی(ع) از شنیدن آزار یک زن غیرمسلمان و یهودی ناراحت می‌شود ولی در تفکر لیبرالی رنج کودک یمنی و میانماری اهمیتی ندارد.

 

وی با اشاره به اینکه در اندیشه سیاستمداران غربی تعهد اهمیتی ندارد، گفت: غرب وقتی بهره خود از دیکتاتورهایی چون رضاخان، صدام حسین و قرافی می‌برند چون یک دستمال کهنه و مستعمل آنان را دور می‌اندازند.

 

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی اظهارکرد: براساس آمار خود سازمان ملل ۱۲ میلیون کودک یمنی در آستانه خطر مرگ هستند و ۱۰۰ هزار کودک(فرزندان مهاجران) در آمریکا در زندان هستند که این نتیجه اجرای سیاست‌های لیبرالیستی است.

بیشتر بخوانید   بسیاری از شکایت‌ها بیهوده است

 

عبادی بیان‌کرد: باید قدر مردم که عمل نشدن به وعده‌ها و دروغ‌های مسئولین را می‌شنوند ولی همچنان بزرگوارانه پای انقلاب هستند را دانست.

 

وی با اشاره به اینکه عذر ندانم کاری‌های مسئولین پذیرفته نیست، ادامه داد: به راستی چه عذری برای کاهش ارزش پول ملی و فتنه انگیزی‌ها و بلاهای بر سر دلار وجود دارد.

 

نماینده ولی‌فقیه خراسان‌جنوبی با تأکید بر اینکه باید در فعالیت‌ها نظر کارشناسی دانشگاه‌ها را أخذ کرد، گفت: مردم تا کی باید شاهد عمل نشدن به وعده ها باشند.

 

عبادی یادآور شد: اگر مردم روزی به این نتیجه برسند که از این ندانم کاری‌ها بوی تعمد می‌آید به گونه دیگری رفتار خواهند کرد.

 

منبع:مهر

انتهای پیام/

 

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها