استان خراسان جنوبی در حال حاضر۳ برابر نیاز تولید برق دارد

استاندار خراسان جنوبی با تأکید بر وضعیت خوب استان در تولید برق گفت: با اقدامات مناسبی که صورت گرفته ما در حال حاضر ۳ برابر نیاز استان تولید برق داریم.

به گزارش “پیام خاوران” ، محمدصادق معتمدیان در دیدار با معاون وزیر نیرو در امور برق وانرژی با اشاره به نقش مدیران در توسعه اظهار داشت: برنامه ها باید در راستای تحقق سیاست های دولت و کمک به توسعه استان باشد.

وی زیربنای توسعه را تکمیل زیرساخت ها برشمرد و ادامه داد:مهمترین نیاز ما در استان، تأمین و تکمیل زیرساخت ها در راستای کمک به صنعت است.
استاندارخراسان جنوبی پیگیری برای تأمین نیاز برق معادن را از اولویت برنامه های استان خواند و تصریح کرد:در شهرستان نهبندان که قطب معدنی است، سرمایه گذاران در تامین برق مورد نیاز فعالیت معدنی خود با مشکل مواجهند.

معتمدیان افزود:برای رفع بخش هایی از این نیاز با شرکت ایمیدرو توافق نامه ای منعقد کرده ایم اما برای حصول نتیجه بهتر همراهی و مساعدت وزارت نیرو را درخواست داریم.

استاندار خراسان جنوبی ازظرفیت بالقوه استان در انرژی های تجدید پذیر گفت و وجود روزهای آفتابی فراوان و تونل های بادی را فرصت بسیار مغتنمی برای سرمایه گذاران برشمرد و بر توجه ویژه وزارت نیرو برای بهره برداری از این پتانسیل ها تأکید کرد.

حائری معاون برق و انرژی وزارت نیرو نیز که برای حضور در آیین تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق به خراسان جنوبی سفر کرده است، در این دیدار، با اشاره به ظرفیت های انسانی، اقلیمی و… استان، همجواری با افغانستان را فرصت مناسبی برای مشارکت و سرمایه گذاری عنوان کرد.
در پایان این دیدار، از زحمات محمد ابراهیم شرکاء در مدت ۴ سال و نیم حضورش در شرکت توزیع نیروی برق استان تقدیر و مهدی دادگر به عنوان مدیر عامل جدید شرکت توزیع نیروی برق استان معرفی شد

بیشتر بخوانید   مفقودشدگان در مناطق صعب‌العبور طبس پیدا شدند

انتهای پیام/

 

 

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها