فضای مجازی بزرگترین سلاح دشمن بر علیه جمهوری اسلامی ایران است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی فضای مجازی را بزرگترین سلاح دشمن بر علیه ایران دانست و گفت: در هیچ عقلی نمی گنجد افکار، اندیشه و اخلاق و فرهنگ مان را به دست دشمن بسپاریم.

 

به گزارش“پیام خاوران”، آیت الله سید علیرضا عبادی ظهر چهارشنبه در دیدار با عضو کارگروه فضای مجازی کمیسیون سیاسی، اجتماعی مجلس خبرگان رهبری، اظهار کرد: عالمی که در آن زندگی می کنیم عالم تضاد است و انسان جهت آزمایش به این دنیا آمده است.

 

وی با بیان اینکه آن چیزی که امروز پیروزی را رقم می زند واژه ها، قلم ها و سخنرانی ها است، افزود: اگر دینی برای برخی از مسئولین وجود می داشت باید برای فضای حقیقی به گونه ای جدول بندی می کردند که مخاطب مفهوم حرف متکلم را بفهمد.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه امروز دشمن از واژه های مشترکی همچون آزادی و اجتهاد استفاده می کنند که مخاطب سرگردان شود، گفت: برای واژه ها باید یک لغت نامه جدید نوشت و آن را در اختیار مردم قرار داد.

 

وی با بیان اینکه امروز بزرگ ترین و خطرناک ترین سلاح دشمن علیه جمهوری اسلامی ایران حرف ها و واژه ها چه در فضای حقیقی و چه در فضای مجازی است، عنوان کرد: دشمن باید بداند آنچه را که خواب دیده اند به گونه دیگری تعبیر خواهد شد.

 

آیت الله عبادی با اشاره به اینکه استکبار هر چقدر که توانستند به مردم ظلم کردند اما بالاخره این اعمال به خودشان بر می گردد، بیان کرد: آثار شکست برای لیبرال دموکراسی غرب بسیار روشن است چراکه تمام اعمالشان به سوی خودشان کمانه کرده است.

 

وی با بیان اینکه متاسفانه فضای مجازی باعث گمراهی مردم و جوانان شده اما باید بدانند این امر پیروزی را برای آن ها رقم نزده است، اظهار داشت: فضای مجازی هر جامعه باید به دست خود آن جامعه باشد چراکه در هیچ عقلی نمی گنجد افکار، اندیشه و اخلاق و فرهنگ مان را به دست دشمن بسپاریم.

بیشتر بخوانید   خدمات کاشت حلزون تحت پوشش بیمه سلامت قرار گرفت

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه جای تاسف دارد که هنگامی افرادی به مسئولیتی انگاشته می شوند عوض خدمت خیانت می کنند، افزود: در نهایت پیروزی از آن ملت است و بیگانه هیچ پیروزی کسب نخواهد کرد.

 

وی ادامه داد: اگر امروز به وظیفه مان درست عمل کنیم و برابر وعده هایی که داده شده شرایط را بسازیم پیروزی حق بر باطل در سطح جهان حاصل و برای همه نوع انسان فرج و ظهور امام مهدی (عج) محقق خواهد شد.

منبع:مهر

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها