برگزاری جلسه تعاملی مرکز مدیریت راهبردی افتای استان با مخابرات منطقه خراسان جنوبی

سرپرست مخابرات منطقه خراسان جنوبی به همراه رئیس اداره حراست با سرپرست مرکز مدیریت راهبردی افتای استان به منظور افزایش پایداری و امنیت سیستم های ارتباطی و مخابراتی استان دیدار و گفتگو نمود.

به گزارش “پیام خاوران”،در این جلسه سرپرست مرکز مدیریت راهبردی افتای استان ضمن تشکر و قدردانی از تعامل بسیار خوب مخابرات منطقه ، با بیان این موضوع که اکنون نسبت به گذشته حملات سایبری افزایش چشمگیری داشته است خواستار پیاده سازی نظام پیشگیری و مقابله مطابق آخرین استاندارد های بین المللی و بومی سازی شده در راستای جلوگیری از حملات سایبری به زیر ساختهای ارتباطی دستگاههای اجرایی استان شد.

در ادامه آذری نصرآباد ضمن خوش آمدگوئی و تشکر از برگزاری این جلسه بیان داشت: تمامی امکانات و نیروی انسانی و دانش تخصصی آنان جهت پیاده سازی سیاستها و روال های اجرایی امنیتی به منظور افزایش امنیت و پایداری سرویس های ارتباطی و مخابراتی در اختیار آن مرکز قرار خواهد گرفت.

 

در ادامه این دیدار رئیس اداره حراست مخابرات منطقه با عنایت به رسالت آن مرکز خواستار پیشگیری و مقابله با ارتباطات غیر مجاز و ناامن بر بسترهای رادیویی دستگاههای اجرایی زیرساختی شد.

 

در پایان مقرر گردید سرویس های ارتباطی و مخابراتی جهت معرفی به دستگاههای زیرساخت حیاتی در اختیار مرکز مدیریت راهبردی افتای استان قرار گیرد .

انتهای پیام/

 

 

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   700 کیلومتر از مسیرهای روستایی درمیان بهسازی و تسطیح شد

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها