ارائه ۶۰ هزار خدمت پزشکی رایگان در مناطق محروم خراسان‌جنوبی

مسؤول بسیج جامعه پزشکی خراسان‌جنوبی گفت: طی ۹ ماهه امسال بسیج جامعه پزشکی استان ۵۹ هزار و ۹۴۰ خدمت به مردم استان ارائه کرده است.

به گزارش “پیام خاوران” هاشم هیهات به برنامه‌های بسیج جامعه پزشکی خراسان‌جنوبی اشاره کرد و اظهار داشت: برپایی بیمارستان‌های صحرایی، اعزام گروه‌های تخصصی، ویزیت بیماران نیازمندان و اعزام تیم شهید رهنمون و برپایی موکب پزشکی در اربعین بخشی از برنامه‌های این مجموعه است.

 

وی به تشریح خدمات ارائه شده توسط بسیج جامعه پزشکی خراسان‌جنوبی پرداخت و بیان داشت: از ابتدای امسال تا پایان آذرماه، بسیج جامعه پزشکی استان ۵۹ هزار و ۹۴۰ خدمت به مردم استان ارائه کرده است.

 

مسؤول بسیج جامعه پزشکی خراسان‌جنوبی ارائه خدمات دندانپزشکی به ۹ هزار و ۴۳۷ نفر، خدمات ویزیت تخصصی و عمومی به ۱۲ هزار و ۱۶۵ نفر، مشاوره به یک هزار و ۷۴ نفر و خدمات تخصصی به دو هزار و ۲۹۳ نفر را بخشی از خدمات ارائه شده عنوان کرد.

 

هیهات با اشاره به ارائه خدمات پرستاری و تزریقات به ۱۴ هزار و ۱۰ نفر، گفت: ویزیت مامایی برای ۳۰۹ نفر، خدمات تخصصی زنان ۳۴۹ نفر، سونوگرافی ۵۷۷ نفر، بینایی‌سنجی ۲۵۹ نفر و جراحی ۱۶۵ نفر بوده است.

 

وی خاطرنشان کرد: آموزش بهداشت و فرهنگی نیز توسط این تیم‌ها صورت می‌گیرد که دو هزار و ۸۳۵ نفر از آموزش بهداشتی و ۲۵۵ نفر از آموزش فرهنگی بهره‌مند شده‌اند.

 

مسؤول بسیج جامعه پزشکی خراسان‌جنوبی از توزیع ۲۷۶ بسته بهداشتی و ۴۴ بسته غذایی بین جامعه هدف خبر داد و مطرح کرد: همچنین ۱۵ هزار و ۸۹۸ مورد خدمات دارویی توسط جامعه بسیج پزشکی در این مدت صورت گرفته و بالغ بر یک هزار و ۷۵۰ نفر روز از اعضای بسیج جامعه پزشکی در این برنامه‌ها همکاری داشته‌اند.

بیشتر بخوانید   فعالیت دستگاه‌های اجرایی استان از هفته آینده با سوخت جایگزین

منیع:فارس

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها