راه اندازی ۲۰ هزار پنل خورشیدی در مناطق روستایی کشور

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: تا پایان سال جاری تعداد ۲۰ هزار نیروگاه کوچک خورشیدی در مناطق روستایی و محروم کشور ایجاد می‌شود.

به گزارش “پیام خاوران”، سید مرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شب گذشته در جمع خبرنگاران خراسان جنوبی اظهار داشت: ۵ هزار نقطه در خراسان جنوبی برای ایجاد ۵ هزار واحد مسکونی شناسایی شده است.

 

وی گفت: از این تعداد یک هزار واحد مسکونی در ایام دهه فجر و ۵۰۰ واحد دیگر نیز تا پایان سال جاری، یک هزار واحد مسکونی تا اردیبهشت ماه سال آینده و مابقی نیز تا قبل از هفته دولت سال ۹۹ به بهره‌برداری می‌رسد.

 

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) افزود: در زمینه پرداخت کمک هزینه معیشتی به مددجویان نیز هیچ مشکلی وجود ندارد و با وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی هماهنگ هستیم.

 

بختیاری تصریح کرد: کسانی که از محل تبصره ۱۴ و کسانی که به عنوان مددجوی عادی مستمری دریافت می‌کنند نیز با هماهنگی وزارت تعاون کمک هزینه معیشتی پرداخت می‌شود.

 

وی ادامه داد: تا پایان سال جاری تعداد ۲۰ هزار نیروگاه کوچک خورشیدی در مناطق روستایی و محروم کشور ایجاد می‌شود که این پنل‌های خورشیدی در ماندگاری روستاییان تاثیرگذار است.

 

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور خاطرنشان کرد: باید برای توانمندسازی روستاها و اشتغال و مسکن روستاییان کمک کنیم و برای خدمت رسانی به مردم باید تلاش‌های زیادی کرد..

منبع:رسا

انتهای پیام /

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید    ۵۸ میلیارد تومان برای تقویت دهیاری های خراسان جنوبی مصوب شد

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها