خروش انقلابی و ضد استکباری مردم بیرجند در پی شهادت شهید سلیمانی

مردم با ایمان و دیندار بیرجندامروز باری دیگر نفرت و انزجار خود را نسبت جنایت های آمریکا نشان دادند و حمایت خود را از جبهه مقاومت شهید سلیمانی و همراهانش اعلام کردند.

به گزارش پیام خاوران”  نمازگزاران جمعه بیرجند همزمان با سراسر استان و کشور در پی شهادت جانسوز سردار شهید حاج قاسم سلیمانی علیه آمریکای جنایتکار تظاهرات و راهپیمایی کردند.

زن و مرد و کوچک و بزرگ امروز با چشمانی اشکبار در سوگ شهید سردار سلیمانی گریستند و بر سر و سینه زدند و خواستار پاسخ محکم دولتمردان و مجلس به جنایت استکبار جهانی شدند.

مردم بیرجند و سراسر خراسان جنوبی با شعارهای حسین حسین شعار ماست شهادت افتخار ماست، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل و عزا عزاست امروز خامنه ای رهبر صاحب عزاست امروز نفرت خود را نسبت به دشمنلن نشان دادند.

مردم بیرجند در عزای این سردار بزرگ سپاه اسلام مسیر مصلی المهدی بیرجند تا میدان ابن حسام خوسفی راهپیمایی کردند.

مردم عزادارخراسان جنوبی با شعارهای «عزا عزاست امروز روز عزاست امروز حاج قاسم قهرمان پیش خداست امروز»، «مهدی صاحب زمان تسلیت تسلیت رهبر انقلاب ما تسلیت تسلیت» و … به عزاداری پرداختند.

به گزارش “پیام خاوران” در جریان حمله به کاروان الحشدالشعبی در نزدیکی فرودگاه بغداد، سردار سرلشکر قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه به‌همراه ابومهدی المهندس معاون الحشد الشعبی و چند نفر از اعضای این سازمان به شهادت رسیدند و برخی دیگر نیز مجروح شدند.

همچنین در پی شهادت شهید سرافراز حاج قاسم سلیمانی امشب بعد از نماز مغرب و عشا مراسم بزرگداشتی در مسجد امام حسین(ع) برگزار می شود.

سردار سرلشکر قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سال ۱۳۳۵ در شهرستان رابُر از توابع کرمان به دنیا آمد و س از عمری مجاهدت بامداد امروز در حمله بالگردهای آمریکایی به شهادت رسید.

بیشتر بخوانید   استاندارخراسان جنوبی: طبس گلشن می تواند یکی از پیشران های منطقه ای در توسعه باشد

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها