مسیر بیرجند- سربیشه و نهبندان-شوسف تا سال آینده دوبانده می‌شود

جعفری با اشاره به این‌که اعتبارات تخصیصی برای پروژه های راهسازی نهبندان در سال جاری حدود ۵۰ میلیارد تومان بوده، گفت: در مجموع برای کل پروژه دوبانده سازی محورهای منتهی به نهبندان برای سال آینده به میزان ۷۸ میلیاد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

به گزارش“پیام خاوران” مهدی جعفری مدیر کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی ، در مورد جاده‌های نهبندان و سربیشه اظهار کرد: در سال ۱۳۹۷ اعتبار دوبانده شدن محورهای منتهی به نهبندان فقط سه میلیارد تومان بوده که در سال ۱۳۹۸ به ۱۲ برابر یعنی ۴۰ میلیارد تومان افزایش یافته است.

۷۸ میلیارد تومان اعتبار برای احداث محورهای دوبانده نهبندان در بودجه سال آینده

 

وی افزود: با پیگیری‌های صورت گرفته برای احداث محورهای دوبانده نهبندان در بودجه سال آینده مبلغ ۷۸ میلیارد تومان اعتبار تعریف شده است.

 

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان‌جنوبی بیان کرد: افزایش چند برابری اعتبارات تخصیصی از نکات مهم اجرا پروژه‌های جدید راهسازی نهبندان است و در همین راستا نیز دوبانده شدن ۲۰۰ کیلومتر از محور بیرجند – نهبندان – زاهدان تعیین تکلیف  شده است.

 

جعفری با اشاره به این که در لایحه بودجه آینده برای دوبانده شدن قسمت دیگری از محور نهبندان – بیرجند یعنی حد فاصل شوسف تا سربیشه ۶۰ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده تصریح کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، این اعتبار تا سال ۱۴۰۰ به ۶۶ میلیارد تومان افزایش خواهد یافت.

 

وی اظهار کرد: تمامی مسیر بیرجند- سربیشه و نهبندان-شوسف تا سال آینده دوبانده می‌شود.

 

اختصاص ۸ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه دوبانده سازی محور نهبندان حد فاصل  مزار سید علی تا سربیشه

 

مدیر کل راه و شهرسازی خراسان‌جنوبی درخصوص پروژه دوبانده سازی محور نهبندان حد فاصل  مزار سید علی  تا سربیشه نیز گفت: برای اجرای پروژه نیز هشت میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید   کشاورزان خراسان جنوبی از طرح خرید حمایتی زرشک استقبال نکردند

 

جعفری با تأکید بر افزایش قابل توجه اعتبارات در نظر گرفته شده برای محور نهبندان – زابل خاطر نشان کرد: این محور تا کنون سه میلیارد تومان اعتبار داشته که  در لایحه بودجه  سال آینده این رقم به  ۱۸ میلیارد  تومان افزایش خواهد یافت.

 

وی ادامه داد: بهسازی ۴۷ کیلومتر اول این محور قبلاً صورت گرفته و اکنون  باند دوم این  محور به طول ۵ کیلومتر در دست اجراست.

 

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی افزود: در ادامه کار به زودی  ۲۰ کیلومتر دیگر از پروژه دوبانده سازی محور نهبندان_زابل به مناقصه  گذاشته خواهد شد.

 

جعفری با اشاره به این‌که  اعتبارات تخصیصی برای پروژه های راهسازی نهبندان در سال جاری حدود  ۵۰ میلیارد تومان بوده، عنوان کرد: در مجموع برای کل پروژه دوبانده سازی محورهای منتهی به نهبندان برای سال آینده به میزان  ۷۸ میلیاد تومان  اعتبار در نظر گرفته شده است.

منبع:راه دانا

 

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها