توسعه صنایع فرآوری درحوزه معادن و کشاورزی خراسان جنوبی افزایش یابد

رئیس اتاق بازرگانی،صنایع،معادن وکشاورزی بیرجند گفت:باید در راستای مولفه‌های اقتصاد مقاومتی مورد تاکید مقام معظم رهبری، توسعه صنایع فرآوری در حوزه معادن و کشاورزی افزایش یابد.

به گزارش “پیام خاوران “، محسن احتشام  ظهر امروز در دیدار با مدیرکل تامین اجتماعی خراسان جنوبی ضمن تاکید بر ضرورت همکاری نزدیک میان سازمان تامین اجتماعی و بخش‌خصوصی اظهار داشت:اگر تولید مورد حمایت قرار بگیرد در صادرات نیز موفق خواهیم بود چراکه وارد بازار جهانی شدن نیاز به کالاهای باکیفیت و متمایز دارد.

 

وی  با  تقدیر از همکاری‌ها و تعاملات مطلوب بین سازمان تامین اجتماعی با اتاق بازرگانی بیرجند گفت: در شرایط حساس اقتصادی توجه بیشتر به کارفرمایان جهت حفظ و ارتقاء شرایط اشتغال ضروری است.

 

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع ،معادن وکشاورزی بیرجند خاطر نشان کرد:بنابراین افزایش تعامل بین سازمان تامین اجتماعی و کارفرمایان جهت تسویه بدهی به سازمان می تواند منافع طرفین را تامین کند.

 

وی با بیان اینکه خراسان جنوبی دارای ظرفیت‌های زیادی است ومحروم نیست بلکه بسیار غنی است  تصریح کرد: باید برای نقاط ضعف چاره‌اندیشی شود چرا که در راستای مولفه‌های اقتصاد مقاومتی مورد تاکید مقام معظم رهبری، توسعه صنایع فراوری در حوزه معادن و کشاورزی باید افزایش یابد.

 

مدیرکل تأمین اجتماعی خراسان جنوبی نیز در این دیدار گفت: سه جانبه گرایی بین کارگر، کارفرما و سازمان تأمین اجتماعی می‌تواند عامل تعادل بخشی فضای اقتصادی استان باشد.

 

علیرضا محمدی از آمادگی اداره کل تأمین اجتماعی خراسان جنوبی برای تعامل با بخش خصوصی با هدف حل مسائل و مشکلات بیمه تأمین اجتماعی خبر داد و گفت: با تعامل و برقراری رابطه برد – برد می‌توان بسیاری از مشکلات را برطرف کرد.

 

وی سازمان تأمین اجتماعی را امانتدار حق بیمه کارگران و کارفرمایان دانست گفت: دوام و بقای سازمان تأمین اجتماعی به تعامل سازنده با کارفرما و کارگران است.

بیشتر بخوانید   مدیران خراسان جنوبی آستانه تحمل خود را بالا ببرند

 

مدیرکل تأمین اجتماعی خراسان جنوبی تاکید کرد: سازمان تأمین اجتماعی مکلف به پرداخت حقوق ماهیانه به مستمری بگیران است و بایستی بتواند منابع و مصارف خود را متعادل سازد.

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها