مشکلات جانبازان استان خراسان جنوبی پیگیری می شود+تصاویر

استاندار خراسان جنوبی برای پیگیری مشکلات جانبازان استان قول مساعدداد و گفت: تمام تلاش ما بر این است که دغدغه های شما عزیزان برطرف گردد.

به گزارش “پیام خاوران “،  محمد صادق معتمدیان در دیدار صمیمی با جانبازان بالای ۷۰ درصد استان بعد از استماع مشکلات و خواسته های آنان اظهار داشت: این وظیفه ماست که تا حد امکان و تا آن جا که در حوزه اختیارات دستگاه های اجرایی است، پیگیر مطالبات و خواسته های جانبازان باشیم.

 

وی با تاکید بر این که فرصت های مدیریتی محدود است و به سرعت می گذرد، تصریح کردد: باید از این فرصت ها به گونه ای استفاده کنیم که شرمنده خون شهدا نباشیم.

 

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به این که در نظام اسلامی، خدمت به مردم در اولویت کارهاست تصریح نمود: باید در این زمینه به گونه ای اقدام کنیم که بعد از فراغت از دوره مدیریت، لیست کارهای انجام نشده بسیار کمتر از اقدامات صورت گرفته باشد.

 

معتمدیان در ادامه با مرور خواسته های جانبازان، گفت:تمام تلاش ما بر این است که دغدغه های شما عزیزان برطرف گردد.وی گفت:بخشی از موارد عنوان شده نیاز به اصلاح قانون دارد بنابراین برای رفع آنها با وزارت کشور و بنیاد شهید کشور مکاتبه خواهد شد.

 

وی اظهار داشت: جهت رفع مشکلاتی که در حوزه کاری دستگاه های اجرایی در داخل استان است، دستورات لازم صادر خواهد شد.

 

بهسازی معابرومجتمع های بین راهی و جایگاه های سوخت برای استفاده بهتر جانبازان، افزایش پارکینگ های مختص جانبازان و معلولان در سطح شهرها، رسیدگی به خانواده جانبازان، توجه به اشتغال فرزندان جانبازان، اختصاص حق ایثارگری برای فرزندان جانبازان، تأمین مسکن متناسب با شرایط جسمی جانبازان و… از خواسته های جانبازان حاضر در این جلسه بود.

بیشتر بخوانید   سرمایه گذاری ۶۷۹ میلیارد تومانی در منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی

 

 

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها