هشدار هواشناسی از بارش سنگین باران و برف در خراسان جنوبی

مدیرکل هواشناسی خراسان جنوبی گفت: از اواخر امشب تا اوایل روز دوشنبه هفته آینده بارش سنگین باران و برف، رگبار و رعدوبرق، وزش تند باد و در مناطق مرتفع احتمال تگرگ و تشکیل مه در استان پیش بینی می‌شود.

علیرضا خندان رو در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری ” پیام خاوران”  از ورود سامانه بارشی به شرق کشور خبر داد و اظهار داشت: از اواخر وقت امشب شاهد افزایش ابر در استان خواهیم بود.

وی گفت: از اواخر امشب تا اوایل روز دوشنبه هفته آینده بارش سنگین باران و برف، رگبار و رعدوبرق، وزش تند باد و در مناطق مرتفع احتمال تگرگ و تشکیل مه در استان پیش بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی خراسان جنوبی افزود: از روز جمعه تا عصر شنبه نیز وقوع روان آب، آبگرفتگی معابر عمومی، سیلابی شدن برخی مسیل‌ها، لغزندگی سطح جاده‌ها، کاهش دید در اثر شدت بارش و تشکیل مه پیش بینی شده است.

خندان رو با بیان اینکه از روز شنبه تا دوشنبه بارش سنگین برف به ویژه در نیمه شرقی استان پیش بینی می‎شود تصریح کرد: به شهروندان توصیه می‌شود در حاشیه مسیل‌ها اتراق نکنند و تا حد امکان از سفرهای غیر ضروری پرهیز کنند.

وی با بیان اینکه طی این مدت یخبندان در خراسان جنوبی به وقوع می‌پیوندد ادامه داد: هم استانی‌ها رعایت فاصله طولی در سفرها داشته باشند و با سرعت مطمئنه حرکت کنند و وسایل ایمنی و تجهیزات زمستانی همراه داشته باشند.

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   سیل و سرما میهمان نوروز ۹۹ در خراسان جنوبی است

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها