حضور پرشور مردم درحمایت از نظام وصلابت ایران در خراسان جنوبی رقم خورد+ تصاویر

نمازگزاران خراسان جنوبی امروز در جای جای استان بعد از اقامه نماز سیاسی عبادی جمعه با حمایت از اقتدار وصلابت جمهوری اسلامی ایران، به پاس چهل رشادتهای سپاه پاسداران راهپیمایی کردند.

به گزارش  پایگاه خبری “پیام خاوران”، بار دیگر مردم خراسان جنوبی و همیشه در صحنه بیرجند بعد از صفوف فشرده و منظم نماز جمعه در حمایت از اقتدار وصلابت جمهوری اسلامی ایران به پاس رشادتهای سپاه راهپیمایی کردند.

در این  راهپیمایی زن مرد، پیر وجوان، در کنار هم با مشتهای گره کرده و کوبنده شعارهای استکبارستیزی را فریاد زدند شعارهایی که برگرفته از ایمان، عقیده و باور شان بود .

آری امروز مردم استان در حمایت از اقتدار و صلابت نظام جمهوری اسلامی ایران و به پاس چهل سال رشادت‌های سپاه که در کنار نیرو‌های دیگر آرامش و امنیت را به مردم سرزمینمان هدیه کردند، بعد از اقامه نماز جمعه راهپیمایی کردند.

اقشار مختلف مردم در این راهپیمایی با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و ای رهبر آزاده آماده ایم آماده حمایت خود را از اقتدار نظام جمهوری اسلامی و انزجار خودرا از آمریکای جنایتکار اعلام داشتند.

مردم بیرجند و تمامی شهرستانهای استان امروز همزمان با سراسرکشور و پس از پایان یافتن خطبه‌های نماز جمعه راهپیمایی باشکوهی را رقم زدند.

جمع کثیری از مردم خراسان جنوبی در این راهپیمایی شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر انگلیس و مرگ بر استکبار را سر دادند.

راهپیمایان در این مراسم با حمل پلاکاردهایی حمایت خود را از جبهه مقاومت نشان دادند و از سوی دیگر ضمن برائت از استکبار جهانی و آمریکایی‌ها، خشم خود را از اقدامات اخیر آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها نشان دادند.

امروز این مردم آمده بودند تا بگویند ترامپ دیوانه قمار باز تو که چه تحریم وتهدیدمان کنی، اما دست از مبارزه، مقاومت، ولایت برنمی داریم، این مردم انقلابی آمده بودند تا بگویند ترامپ قاتل اگر به خیال خود حاج قاسم ما را به شهادت رساندی تا جبهه مقاومت تعطیل شود، اما  خیالی باطل است.

بیشتر بخوانید   محصولات مزیت دارخراسان جنوبی در اولویت اعتبارات پژوهشی هستند

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها