فرمانده سپاه خراسان جنوبی:برخی به دنبال دادن تنفس مصنوعی به برجام هستند

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: بسیاری از افراد می گویند ما با دنیا سازش کنیم و هزینه سازش را کمتر از چالش می دانند اما اینگونه نیست سازش به معنای تسلیم شدن و وابستگی به غرب و وابستگی فرهنگی و اقتصادی است.

به گزارش “پیام خاوران “، سردار سرتیپ دوم پاسدار علی قاسمی ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه های نمازجمعه بیرجند اظهار داشت: بسیاری از افراد انقلابی بودند ولی هدف الهی نداشتند و منحرف شده و انقلاب خود را آتش زدند و علیه انقلاب سلاح به دست گرفتند.

وی گفت: انقلاب اسلامی در مقابل این تفاله ها ایستاد و آنها را کنار زده و امروز انقلاب اسلامی در مسیر خود حرکت می کند و جوانان نیز باید در مسیر انقلابیون قدیم گام بردارند و پشت سر ولایت فقیه باشند.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی افزود: کشور با روحیه انقلابی پیشرفت می کند و می تواند در مقابل دشمن بایستد؛ انگیزه و روحیه انقلابی می تواند در مواقع خطر به داد ملت ما برسد و هر جا که مسئولان انقلابی عمل کردند جلو رفتیم و هر جا کوتاهی کردیم ناکام ماندیم.

قاسمی با بیان اینکه مقام معظم رهبری فرمودند اگر انقلابی عمل نکنیم سیلی می خوریم تصریح کرد: ما در برجام انقلابی عمل نکردیم و در برخی مذاکرات کوتاهی و سهل انگاری کرده و به دشمن خوشبین بودیم و در نهایت سیلی خوردیم بنابراین اگر کشوری انقلایی عمل کند پیروز است.

وی ادامه داد: بسیاری از افراد می گویند ما با دنیا سازش کنیم و هزینه سازش را کمتر از چالش می دانند اما اینگونه نیست سازش به معنای تسلیم شدن و وابستگی به غرب و وابستگی فرهنگی و اقتصادی است.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه انقلابی ماندن مهم تر از انقلابی بودن است خاطرنشان کرد: ملت ایران باور کردند که می توان در مقابل استکبار ایستاد و با تکیه بر امکانات درونی و نیروی انسانی در مقابل دنیای استکبار جهانی ایستادگی کرد؛ هیچ کشوری نتوانسته به سمت دشمن و آمریکای جنایتکار موشک پرتاب کند اما فرزندان این ملت بعد از ۷۶ سال به سمت آمریکا و پایگاه عین الاسد ۱۳ موشک پرتاب کردند.

بیشتر بخوانید   بودجه‌ برای جاده ماهیرود به فراه افغانستان تامین شد

قاسمی اظهار کرد: اگر انقلابی بمانیم و پایبند به باورهای انقلابی باشیم در مقابل دشمن و استکبار جهانی مقاومت می کنیم و امروز جوانان این کشور با اتکا به منابع داخلی و اسلام و ولایت فقیه اعتماد به نفس پیدا کرده و انقلاب را پیش می برند.

وی با بیان اینکه تمام‌ تلاش آمریکای جنایتکار این است که ما را مایوس کند اما باید ما با روحیه انقلابی دشمنان را زمین گیر کنیم افزود: شهدای هسته ای و شهید سلیمانی ها و شهید تهرانی ها انقلابی عمل کردند و نابودی مستکبرین و حمایت از مستضعفین از آرمان های انقلاب است.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: ترامپ دیوانه طرح معامله قرن می دهد و مرکز فلسطین را تحت فشار قرار داده تا رژیم صهیونیستی حاکم باشد اما دشمنان کور خواندند و امروز اثر انقلاب و صدور انقلاب در همه جا نمایان است و فلسطینیان در طرح بزرگ معامله قرن پیروز هستند.

قاسمی بیان کرد: کسی می گوید ما با دشمن مذاکره کنیم آیا این انقلابی است؟ انقلابیون مشت به دهان آمریکا و انگلیس و رژیم صهیونیستی می زند و کسی که هر روز با رئیس جمهور فرانسه صحبت می کند کجا انقلابی است و می گویند هنوز ما به برجام امیدواریم و می خواهند تنفس مصنوعی به برجام دهند. وی عنوان کرد: تقوای سیاسی یعنی مال مردم چپاول نکرده و بیت المال را نخوریم‌ و تقوای اجتماعی هم به معنای جامعه اسلامی و تمدن اسلامی و توجه به مستضعفین و امور مومنین است.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با اشاره به ایام دهه فجر گفت: حضور ما در برنامه های دهه فجر و راهپیمایی ۲۲ بهمن یکی از شاخصه های مردم در مسیر انقلاب است و راهپیمایی ۲۲ بهمن یکی از برنامه های بزرگی است که ملت ایران را منسجم و دشمن را مایوس می کند.

بیشتر بخوانید   حضور مردم در پدافند غیرعامل و تهدیدات سایبری پررنگ باشد

قاسمی با اشاره به انتخابات دوم اسفند افزود: تمام تلاش استکبار و ایادی خود فروخته آنها و مزدوران داخلی این است که ملت پای صندوق های رای نروند و به بهانه های مختلف مردم شرکت نکنند.

وی تصریح کرد: برخی کشورهای مزدور و خودفروخته عربی از طرح خائنانه و جنایتکارانه کاخ سفید به عنوان معامله قرن حمایت کردند اما همه آزادی خواهان و مومنان آن را رد کرده و نمی پذیرند و فلسطینیان در مقابل این طرح می ایستند و آن را قبول ندارند؛ اجازه ندهیم این طرح در صحنه بین الملل مطرح و تصویب شود و همه اقشار مختلف کشور باید این طرح را محکوم کنند.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: کسی می گوید ما با دشمن مذاکره کنیم آیا این انقلابی است؟ انقلابیون مشت به دهان آمریکا و انگلیس و رژیم صهیونیستی می زند و کسی که هر روز با رئیس جمهور فرانسه صحبت می کند کجا انقلابی است و می گویند هنوز ما به برجام امیدواریم و می خواهند تنفس مصنوعی به برجام دهند.

انتهای پیام

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها