۵ واحد آموزشی با مشارکت بنیاد مستضعفان در خراسان جنوبی افتتاح شد

با حضور سید پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی و معتمدیان استاندار خراسان جنوبی و سایر مسئولان استانی و شهرستانی پروژه همزمان پنج مدرسه (۲۷ کلاس درس) در استان خراسان جنوبی افتتاح شد.

به گزارش ” پیام خاوران “، سیدپرویز فتاح ظهر امروز در آیین افتتاحیه همزمان از ۵ مدرسه استان خراسان جنوبی اظهار داشت: به کوچکی پروژه ها نباید نگاه کرد چرا که کار بزرگ بوده و فرهنگی است.

وی گفت: به امور فرهنگی و تربیتی فرزندان این مرز و بوم باید بیشتر توجه شود و این مدارس با هماهنگی و مشارکت بنیاد بوده است.

رئیس بنیادمستضعفان انقلاب اسلامی افزود: هرکاری که کردیم یا انجام شده در استان کم است و بایدکارهای خود را دو برابر کنیم؛ مهم محتوا، مدیر و معلم و بحث تربیتی است.

فتاح تصریح کرد: فرزندان این مرز و بوم افتخاری برای نظام اسلامی هستند و باید در مباحث تربیتی آنها تلاش شود؛ این دانش آموزان نظم پذیر و دل پاک هستند.

وی ادامه داد: کمک برای تجهیزات مدارس در استان نیاز به حمایت آموزش و پرورش است و باید برای مدارس استان کمک شود و هر مقداری که شده ما برای کمک به تجهیزات تقبل می کنیم.

رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: این کارهای خیرخواهانه نباید تمام شود؛ بنیاد سهم خود را به دلیل تورم اضافه کرده است و با تفاهم می توان این کارها ادامه داد، شاید در قول های خود با احتیاط عمل کنیم اما از قول هایی که گذشته داده شده موظف هستیم به آن عمل کنیم.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان جنوبی ظهر امروز در آیین افتتاح این مدارس اظهار داشت: این مدارس با مشارکت بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی و اداره کل نوسازی مدارس استان و با سرمایه گذاری بالغ بر ۶ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان اجرا شده است.

بیشتر بخوانید   نهمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرايی خراسان جنوبی برگزار می شود

محمدرضا بیکی افزود: این پنج مدرسه شامل مدرسه علوی شهید کریمیان فردوس، مدرسه علوی سارجین شهرستان زیرکوه، مدرسه علوی روستای شیرگ در شهرستان زیرکوه، مدرسه علوی شهید سهراب صالحی روستای سلطان آباد نهبندان و مدرسه ۱۲ کلاسه علوی شهدای امیرآباد شهرستان بیرجند است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیزمدارس خراسان جنوبی تصریح کرد: این آیین افتتاحیه ۴۳۰ کلاس درس بنیاد مستضعفان در مناطق محروم کشور بوده است.

وی با بیان اینکه دو مدرسه در استان حال اجرا و احداث است ادامه داد: درخواست ما این است در تجهیزات مدارس شبانه روزی استان کمک و زمین آموزشی در استان احداث شود.

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها