دعوت نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی از عموم مردم برای شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند در بیانیه‌ای از اقشار مختلف مردم برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کرد.

آیت الله «سید علیرضا عبادی» نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند در بیانیه‌ای از اقشار مختلف مردم برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کرد. متن بیانیه بدین شرح می باشد.

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

قال الله تعالی : ان تنصروا الله ینصرکم و یثبت اقدامکم

 

در آستانه چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی قرار داریم و این در حالی است که در طی این چهل سال گذشته فشار استکبار جهانی هیچ‌گاه نتوانسته است، ذره ای در اعتقاد و اراده ملت بزرگ ایران اسلامی خدشه‌ای وارد سازد. در این دوران، شاهد فتنه‌ها، تحریم‌ها و فراز و فرودهای بسیار بوده‌ایم. امروز به فضل الهی انقلاب اسلامی، به عنوان الگوی «ما می توانیم»  و «ایثار و مقاومت» فراروی آزادی‌خواهان منطقه و جهان قرار گرفته است.

 

در حال حاضر در شرایط بسیار امیدآفرین در خصوص شکل گیری حرکت های مردمی در کشورهای همسایه برای پایان دادن به ظلم و ستم استکبارجهانی و از سویی دیگر در مقطع حساس انتخابات مجالس خبرگان رهبری و شورای اسلامی قرار داریم.

 

دشمنان در تلاشند تا با ابزارهای رسانه‌ای و تبلیغی انتخابات ایران را ضعیف نشان دهند، چرا که ادوار گذشته از شاه تا کدخدا را از بیرون کشور هدایت و انتخاب می‌کردند و كاري از دست مردم بر نمی‌آمد؛ اما انقلاب اسلامی عزت و اختیار را از طاغوت گرفت و به مردم سپرد؛ لذا انتخابات حق مردم است، چراکه شهروند کشور هستند و در سرنوشت جامعه و نسل آینده خود حق ایفای نقش دارند. باید قدر این فرصتهای فراهم شده را به خوبی بدانیم و با هوشیاری و وحدت نگذاریم نقشه‌ها و اندیشه‌های دشمنان پیاده شود. انشاء‌الله افرادی که دارای تقوا، بصیرت، علم و آگاهی و همچنین دلسوز کشور و مردم هستند، به مجالس مهم خبرگان رهبری و شورای اسلامی راه پیدا کنند و مصالح امت اسلامی به بهترین شکل تأمین شود.

بیشتر بخوانید   فتنه اخیر نتیجه وادادگی عده‌ای عناصر داخلی است/ ظهور امام عصر(عج) به دنبال این فتنه‌ها حاصل خواهد شد

 

اینجانب با گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر ؛ یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و بویژه شهید رشید اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی و تبریک ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا(سلام الله علیها) و تجدید میثاق با حضرت امام خمینی(ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) مقام معظم رهبری، از عموم مردم شریف استان خراسان جنوبی دعوت می نمایم که در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه با حضور آگاهانه خود صحنه تجلی وحدت امت و شکست توطئه های دشمنان و بدخواهان را به نمایش بگذارند.

منبع: شبستان

انتهای پیام /

 

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها