اعزام کاروان نیکوکاری به مناطق کم برخوردار فردوس

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان فردوس گفت: به مناسبت ایام مبارک فجر، اعضای کانون های جوانان و دانشجویی این شهرستان در قالب «اردوی جهادی» به مناطق محروم اعزام شدند.

به گزارش“پیام خاوران “ ، سيد حسين لاژوردی اظهارداشت : اعضای کانون های جوانان ودانشجویی هلال احمر شهرستان فردوس به مناسبت ایام ا… دهه مبارک فجر، تحت عنوان «کاروان نیکوکاری» به روستای مهوید شهرستان فردوس اعزام شدند.

وی آشنایی مردم مناطق روستایی با ویروس کرونا و روش های مقابله با آن را از جمله اهداف اعزام این کاروان دانست و افزود: این اردوی جهادی در قالب برگزاری کارگاه و آموزش چهره به چهره به صورت حضوری برگزار شده است.

لاژوردی با بیان اینکه ۱۲۲ نفر از اهالی روستای مهوید آموزش های این کارگاه را فرا گرفته اند، افزود: این آموزش ها باعث ارتقاء سطح آگاهی روستاییان نسبت به بیماری ها و افزایش شاخص های بهداشتی می شود.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان فردوس بیان کرد: برپایی ایستگاه سلامت (کنترل فشارخون)، غباروبی گلزار شهدا، کوهپیمایی به ارتفاعات روستای گردشگری و برگزاری مسابقات تیراندازی بین اعضای کانون های دانشجویی و جوانان از دیگر فعالیت های این کاروان بوده است.

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   شهرستان فردوس صاحب استخر ذخیره آبهای سطحی است

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها