وفاداری به اصل انقلاب و آرمان‌های آن و اطاعت مردم از رهبری درمردم تغییر نکرده است

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: وفاداری به اصل انقلاب و آرمان‌های آن و اطاعت مردم از رهبری دو مولفه حضور مردم است که از دوران اوایل انقلاب وچه حال حاضر تغییر نکرده است

سردار رمضان شریف امروز در حاشیه راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در بیرجند در گفت و گو با خبرنگار پیام خاوران با بیان اینکه این واقعیت وجود دارد که مردم صرفنظر از میزان رضایتشان از عملکرد مدیران در دوران‌های مختلف، همواره به آرمان‌های امام و انقلاب پایبند هستند که این همیشه ماندگار و ثابت بوده است.

 

وی بیان اینکه امروز چهل و یکمین حضور ملت در یوم الله ۲۲ بهمن است گفت: ضلع سومی که همواره مورد توجه مردم بوده، توجه به دشمنی دشمنان انقلاب است و همواره این مهم را می‌توان یکی از مولفه‌های اصلی میزان حضور مردم دانست.

 

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه این مهم یک معادله معکوس است تصریح کرد: هرچه دشمنی با انقلاب اسلامی جدی‌تر و علنی‌تر مطرح می‌شود حضور مردم و وفاداری به آرمان‌ها افزایش پیدا می‌کند.

 

شریف با اشاره به اینکه همه افکار عمومی جهان شاهد بودند سردار سلیمانی مظهر یکی از پاسداران مدافع انقلاب بود و به دست آمریکا به شهادت رسید تاکید کرد: حضور میلیونی و انبوه مردم در مراسم تشییع پیکر آن شهید والامقام و استقبال از پیکر مطهر شهید، ماهیت زنده بودن انقلاب را به خوبی نشان داد.

 

انتهای پیام /

 

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   قائم‌مقام کمیته امداد خراسان جنوبی منصوب شد

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها