فرماندار درمیان: برگزاری انتخابات پرشور در ۴۰ سال گذشته نشان از اعتماد عمومی مردم به نظام است

فرماندار شهرستان درمیان گفت: برگزاری انتخابات پرشور در طول چهل سال گذشته نشان از اعتماد عمومی مردم به نظام بوده است.

به گزارش پایگاه خبریپیام خاوران“، محمد بشیری زاده از استقرار ۴۲ صندوق اخذ رأی در شهرستان درمیان خبر داد و اظهار کرد: از این تعداد ۱۱ صندوق شهری و ۳۱ صندوق روستایی است.

وی با بیان اینکه همچنین ۱۳ صندوق ثابت و ۲۹ صندوق سیار است، گفت: از مجموع صندوق‌های اخذ رأی روستایی، ۶ صندوق ثابت و ۲۵ صندوق سیار است و همچنین ۷ صندوق ثابت و ۴ صندوق سیار در بخش شهری مستقر است.

فرماندار درمیان با بیان اینکه تمام امکانات لازم برای انتخابات فراهم شده است، بیان کرد: پیش بینی می‌شود مشارکت مردم درمیان در این دوره از انتخابات بالای ۸۰ درصد باشد.

بشیری زاده با بیان اینکه مردم شیعه و اهل تسنن درمیان در تمام صحنه‌های انقلاب خوش درخشیده اند، تصریح کرد: بدون شک امروز هم حماسه‌ای دیگر خلق خواهند کرد و دشمن بیش از گذشته مأیوس خواهد شد.

وی با بیان اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، مبتنی بر اندیشه و تعالیم دین مبین اسلام و برآمده از آرای مردم و شهروندان است، گفت: بدون شک این پشتوانه مردمی، زمینه‌ساز تحقق عینی دستورات و اندیشه‌های اسلامی خواهد بود.

فرماندار درمیان ادامه داد: تاریخ ایران نشان می‌دهد هر جا حضور و نقش‌آفرینی مردم پررنگ و جدی بوده زمینه توسعه همه‌جانبه کشور نیز فراهم شده است و از مهم‌ترین مؤلفه‌های انقلاب اسلامی به عنوان انقلابی فرهنگی، نقش و جایگاه مردم در تصمیم‌سازی‌ها و تصمیم‌گیری‌های خرد و کلان بوده است.

بشیری زاده برگزاری انتخابات پرشور در طول چهل سال گذشته را نشان از اعتماد عمومی مردم به نظام دانست و افزود: این مسئله، محور اصلی قدرت نرم جمهوری اسلامی ایران به حساب می‌آید.

بیشتر بخوانید   ۵۸ هزار بسته حمایتی در خراسان جنوبی توزیع می‌شود

وی یادآور شد: تلاش نظام‌های رسانه‌ای جهان در راستای تضعیف مشارکت مردم در انتخابات، نشان از اهمیت ویژه حضور مردم در شرایط حاضر دارد و در چنین شرایطی تلاش در جهت خنثی کردن سم‌پاشی‌های بیگانگان و معاندان، وظیفه‌ای سیاسی و اجتماعی است که بر عهده گروه‌های مرجع فکری و اجتماعی است.

فرماندار درمیان خاطرنشان کرد: در شرایط کنونی به‌ویژه پس از شهادت سردار رشید اسلام سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی، شرایطی ویژه برای وحدت‌آفرینی فراهم شده و برگزاری پرشور یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی فرصتی بی‌بدیل برای نشان دادن اتحاد و انسجام نظام اسلامی است.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها