ساخت ٢٢ کیلومتر راه روستایی در قالب طرح ملي ابرار در شهرستان سربيشه

رئيس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان سربيشه از ساخت ٢٢ کیلومتر راه روستایی در قالب طرح ملي ابرار خبر داد .

به گزارش “پیام خاوران “ سعيد ساراني اظهارداشت : ساخت ٢٢ کیلومتر راه روستایی در قالب طرح ملي ابرار در شهرستان سربيشه  در حال اجرا است.

 

رئيس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان سربيشه ادامه داد: پروژه‌های طرح ملی ابرار شهرستان سربيشه در نقاط مختلف و براساس اولویت‌ اجراء می شود همچنین  متوسط پیشرفت فیزیکی پروژه های پنج  گانه ابرار شهرستان سربيشه ٦٠ درصد است.

 

وی با بیان اینکه  از مجموع ۲۲ کیلومتر راههای روستایی طرح ملی ابرار در مرحله اول این شهرستان به مقدار ۱۳ کیلومتر  آن تا پایان سال آسفالت و به بهره برداری خواهد رسید از جمله راههاي روستاهاي ملا عباس حسيني به طول ٥ كيلومتر ، کیدشت به طول ٥ كيلومتر و محمدصباغ به طول ۳ كيلومتراز راه آسفالته روستایی مناسب بهره مند خواهند شد.

 

ساراني گفت: عمليات زيرسازي (عليات خاكي) اين پروژه به صورت اماني توسط دستگاهاي اين اداره اجرا شده و جهت اجراي عمليات ابنيه فني و آسفالت آن از اعتبارات ملی به آن تزریق خواهد شد .

 

رئيس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان سربيشه با اشاره به راه به عنوان یکی از مهمترین شاخص های توسعه در جوامع امروزی گفت: اتصال روستاها با احداث و بهسازی راه های روستایی جدید و کاهش مسافت، علاوه بر کاهش هزینه های رفت و آمد روستاییان و ارتقا ایمنی تردد آنها، زمینه توسعه و رشد اقتصادی روستاها را فراهم خواهد کرد.

 

انتهای پیام /

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   سالنامه آماری ۱۴۰۰ خراسان جنوبی منتشر شد

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها