داروخانه های خراسان جنوبی زیرذره بین مسئولان

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی از نظارت ویژه بر کالاهای بهداشتی در داروخانه ها خبر داد و گفت: با متخلفین به جد برخورد می شود و قابل گذشت نخواهند بود.

به گزارش “پیام خاوران “ داوود شهرکی اظهارداشت : در خصوص اعلام عدم موجودی کالاهای بهداشتی به ویژه ماسک، گزارش‌ها ثبت و رسیدگی می‌شود.

 

وی با بیان اینکه با متخلفینی که اعلام عدم موجودی کرده باشند اما عرضه غیر مجاز داشته باشند، برخورد می‌شود، اظهار کرد: تأمین این کالاهای بهداشتی مورد نیاز شرایط کنونی، بر اساس وزارت بهداشت در دستور تمام داروخانه‌ها قرار گرفته است.

 

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی تاکید کرد: با متخلفینی که بخواهند در شرایط موجود در عرضه کالاهای بهداشتی با قیمت‌های غیرمتعارف سو استفاده کنند، برخورد می‌شود.

 

وی با بیان اینکه از شهروندان خواستاریم هر گونه تخلف را از طریق سامانه ۱۲۴ گزارش دهند، گفت: شیفت اضافه ای برای دریافت و رسیدگی به شکایات مردمی در نظر گرفته شده است.

 

شهرکی ادامه داد: همچنین با کمک دستگاه‌های مشترک، بر نظارت‌ها تشدید می‌شود تا شرایط تأمین اقلام مورد نیاز، کنترل بازار و برخورد با متخلفین فراهم باشد.

 

عدم عرضه کالاهای بهداشتی مانند ماسک به منزله احتکار است

 

وی با بیان اینکه از نظر ما عدم عرضه کالاهای بهداشتی مانند ماسک به منزله احتکار است، افزود: با متخلفین به صورت جد برخورد می‌شود و جرایم سنگینی خواهد داشت.

 

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی بیان کرد: انتظار داریم داروخانه‌ها با مراجعان همکاری کرده و موجودی دقیق را اعلام کنند.

 

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه بر اساس گلایه مردمی، چرا هر ماسک به قیمت ۲۶ هزار تومان عرضه می‌شود، گفت: شهروندان در صورت مشاهده، مراتب را اعلام کنند چراکه با این گونه از تخلفات برخورد می‌شود و قابل گذشت نخواهد بود.

بیشتر بخوانید   تیترهای تلخ جاده مرگ تمامی ندارد/آقای وزیر وعده های شیرینتان گوشهایمان را ناشنوا کرده است

 

شهرکی بیان کرد: محصولات بهداشتی کارخانه جات خراسان جنوبی تا چند روز آینده عرضه خواهد شد و مشکلی در تأمین ژل بهداشتی و محلول ضدعفونی کننده نداریم.

منبع:مهر

انتهای پیام /

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها