امام جمعه موقت بیرجند: دشمن به دنبال بزرگ نمایی شیوع ویروس کرونا در ایران است

امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه نخستین خواسته مردم از نمایندگان مجلس یازدهم تقویت گفتمان انقلابی در برابر گفتمان سازش وانفعال است گفت: دشمن از بزرگ نمایی کرونا در ایران اهداف شومی داشت.

به گزارش ” پیام خاوران “، حجت الاسلام غلامحسین نوفرستی در خطبه‌های نماز جمعه بیرجند با بیان اینکه  به نیابت از مردم خراسان جنوبی از فعالان در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی و کادر پزشکی که در این عرصه فعالیت می‌کنند قدردانی می‌کنیم اظهار داشت: امروزه ایران هراسی و قم هراسی در دستور کار دشمن‌ قراردارد، باید مراقب تفرقه‌افکنی‌ها و توطئه‌افکنی‌های معاندان باشیم.

وی با بیان اینکه باید مراقب بود تادشمن و استکبار با شایعه پراکنی و دروغگویی به ترس و اضطراب بیشتر در جامعه دامن نزند افزود: در آخرالزمان انتشار علوم از قم است ومردم با وجود شیوع کرونا در این شهر اما در انتخابات شرکت کردند.

امام جمعه موقت بیرجند به پشت پرده اهداف شوم دشمن در دامن زدن به شیوع ویروس کرونا در کشور گفت: دشمن به دنبال بزرگنمایی شیوع ویروس کرونا در ایران است تا به فضای روانی جامعه آسیب بزند.

نوفرستی با بیان اینکه اسلام دین عدل است و باید از افراط و تفریط در هر امری پرهیز شود افزود: دشمن امسال با اقدامات و توطئه های مختلف برای عدم حضور مردم در پای صندوق رأی بسیار تلاش کردند اما با وجود تمام مشکلات باید از حضور حداکثری ملت جمهوری اسلامی ایران در صحنه انتخابات کشور قدردانی کرد.

وی ادامه داد: مسائل مربوط به کنترل ویروس کرونا و اطلاعات مربوط به آن توسط وزارت بهداشت تبیین می‌شود و نباید به شایعه پراکنی رسانه‌های معاند وفضای مجازی که استرس به جامعه وارد می کنند توجه کرد.

نوفرستی افزود:  در یک مثال بی بی سی در طول ۴۸ ساعت حدود ۳۴ خبر درباره بیماری کرونا منتشر کرد، بیان‌داشت: از این تعداد ۲۷ خبر مربوط به ایران بوده است که این هجمه خبری با هدف ایجاد ترس و استرس در جامعه ایرانی صورت می‌گیرد.

بیشتر بخوانید   قدردانی استانداری خراسان جنوبی از اتاق تعاون استان+ سند

وی ضمن قدردانی از حضور مردم در انتخابات بیان داشت: در زمینه حضور مردم در انتخابات نیز باید از صمیم قلب از این ملت تشکر کرد که علی‌رغم توطئه‌های مختلف چون تهمت‌زدن به شورای نگهبان، التهابات بازار سکه و ارز و سایر مسائل، بار دیگر افتخار آفریدند.

امام جمعه موقت بیرجند گفت: خواست عموم مردم از مجلس جدید نیز تقویت گفتمان انقلابی در برابر گفتمان سازش، مبارزه با فساد و فراهم شدن زمینه از بین بردن تبعیض‌ها است و خوشبختانه۷۷ درصد منتخبان مجلس عمدتاً از افراد ارزشی هستند که امیدواریم این امر به تقویت گفتمان سازش منجر شود.

نوفرستی ادامه داد: ارائه طرح های مختلف سیاسی، اقتصادی و اجتماعی، مبارزه با فساد و تبعیض، ایجاد زمینه عدالت اجتماعی و تشکیل مجلس انقلابی در گام دوم انقلاب از دیگر خواسته های امت اسلامی از نمایندگان مجلس آینده است.

وی  با بیان اینکه ماه رجب ماه عبادت و دعا است و از این فرصت باید برای ارتقا و رشد معنوی بهره گرفت بیان داشت: بر اساس معارف قرآنی دعا خیمه و ستون دین است، آنچه بین ما و دعا و بندگی فاصله می‌اندازد روحیه غرور و تکبر است.

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها