تولیدمواد ضدعفونی کننده درخراسان جنوبی افزایش می یابد/ بازدید استاندار خراسان جنوبی از کارخانه تیزپاک قاین

استاندارخراسان جنوبی با اشاره به تقاضای بسیار زیاد مردم استان به اقلام بهداشتی همچون دیگر مناطق کشور و حتی دنیا گفت:با تمهیدات اندیشیده شده، میزان تولید موادضدعفونی کننده در استان تا ۲۰ هزار تیوپ در روز خواهد رسید.

به گزارش “پیام خاوران ” محمد صادق معتمدیان عصر امروز در جریان بازدید از کارخانه تولید مواد ضدعفونی کننده در کارخانه تیزپاک قاین اظهار داشت: این کارخانه متعهد شده است روزانه تا ۲۰ هزار تیوپ اسپری ضد عفونی کننده را در اختیار مردم استان قرار دهد.

وی ادامه داد:از ابتدای تغییرخط تولید این کارخانه در شهر قاین، بیش از ۳۰ هزار تیوپ مواد ضد عفونی کننده تولید شده است.

استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: اسپری های تولید شده با نظارت دانشگاه علوم پزشکی و از طریق توزیع در داروخانه های سطح استان در اختیار مردم قرار گرفته است.

معتمدیان با اشاره به تقاضای بسیار زیاد مردم استان به اقلام بهداشتی همچون دیگر مناطق کشور و حتی دنیا  گفت: بر اساس تصمیمات درون استانی مقرر شد یکی ازکارخانه های بنام استان در زمینه تولید مواد شوینده نسبت به تغییر خط تولید خود و تولید مواد ضدعفونی کننده اقدام کنند.

استاندار خراسان جنوبی افزود: با تأمین مواد اولیه مورد نیاز این اقلام و تزریق تسهیلات و منابع مالی کافی، این کارخانه به تولید هر چه بیشتر مواد ضد عفونی کننده ترغیب شد.

وی با بیان اینکه این کارخانه متعهد شده نیاز استان به مواد ضد عفونی کننده را برطرف کند افزود:مقرر شده به میزان کافی مواد اولیه و تسهیلات در اختیار این کارخانه قرار گیرد تا در روند تولید مواد ضد عفونی کننده در استان خللی وارد نشود.

مدیر کارخانه تیزپاک هم در این بازدید از اهتمام استاندار و مدیران استانی در تهیه مواد اولیه مورد نیاز برای تولید حداکثری مواد ضد عفونی کننده تشکر کرد.

بیشتر بخوانید   خراسان جنوبی محروم از توجه ملی/ برای توسعه هم جانبه خراسان جنوبی مسائل حاشیه ای برطرف شود

استاندار خراسان‌جنوبی به منظور بررسی شرایط موجود، به بازدید کارخانه تیزپاک در شهرک صنعتی قاین رفت.در این بازدید امام جمعه وفرماندار استاندار خراسان جنوبی را همراهی می کردند.

اطلاع از روند اجرای کار و عرض خداقوت به پرسنل کارخانه که به صورت شبانه روزی در حال تهیه و تأمین مواد ضدعفونی کننده هستند، از اهداف استاندار از این بازدید بود.

وی بیان کرد: براساس دستور و پیگیری استاندار و همچنین تزریق اعتبار و مواد اولیه  مورد نیاز، کارخانه تولید مواد شوینده تیزپاک قاین، خط تولید خود را به تولید مواد ضد عفونی کننده تغییر داده تا نیاز استان را در شرایط موجود برطرف کند.

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها