دورکاری در مخابرات منطقه خراسان جنوبی برای مبارزه با کرونا ویروس

سرپرست مخابرات منطقه خراسان جنوبی گفت: با گسترش ویروس کرونا و ابتلای تعدادی از هموطنان به آن، طبق توصیه پزشکان باید کمترین رفت و آمد و تجمع در بین مردم وجود داشته باشد از این رو تعدادی از کارکنان مخابرات منطقه خراسان جنوبی دورکار شدند.

به خبرگزاری “پیام خاوران “ ، حسن آذری نصرآباد صبح امروز در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به دورکاری کارکنان مخابرات اظهار داشت: به منظور پیشگیری و سلامت کارکنان از بیماری کرونا، فعالیت‌هایی که انجام آنها ضرورتی برای حضور کارکنان در محل کار ندارد به صورت دورکاری صورت پذیرفته است.

 

وی افزود: تعدادی از همکاران ۱۱۸ و ۲۰۲۰ و همچنین همکاران دچار بیماری‌های خاص که نیاز فیزیکی برای انجام فعالیت‌های خود ندارند، برای حفظ سلامت خود و اطرافیان، فعالیت‌های شرکت به صورت دورکاری و با رعایت الزامات ایمنی در منزل برای آنها مهیا شده است.

 

آذری نصرآباد بیان کرد: مبارزه با ویروس کرونا و اهمیت سلامت نیروی انسانی از اولویت‌های مهم این شرکت است.

 

سرپرست مخابرات منطقه خراسان جنوبی گفت: گرفتن دمای بدن کارکنان در بدو ورود به اداره با دماسنج، ضد عفونی روزانه اتاق‌های کارکنان، راهروها و سالن ویدیو کنفرانس, توزیع اقلام بهداشتی از قبیل ماسک, دستکش, مایع ضدعفونی کننده از جمله اقدامات این شرکت به صورت مستمر در جهت پیشگیری از انتشار ویروس کرونا است.

 

اختصاص ۱۰۰ گیگ اینترنت ثابت رایگان برای تمامی مشترکین مخابرات خراسان جنوبی

 

وی از تمامی مشترکین مخابرات خواست برای کاهش تردد در اماکن عمومی و حفظ سلامت خود از خدمات غیرحضوری ۲۰۰۰ و ۲۰۲۰، وب سایت شرکت مخابرات ایران به آدرس www.tci.ir و شماره‌گیری #۲۰۲۰* از طریق تلفن همراه که به صورت شبانه روزی آماده ارائه خدمات غیرحضوری هستند استفاده کنند.

 

آذری، برای پیشگیری از احتمال مبتلا شدن به ویروس کرونا به کمپین “در خانه بمانیم” اشاره کرد و گفت: برای تمام مشترکین ADSL مخابرات منطقه ۱۰۰ گیگ اینترنت ثابت رایگان به صورت اتوماتیک فعال شده است.

بیشتر بخوانید   تولید45هزارمگاوات ساعت برق خورشیدی درخراسان جنوبی

 

سرپرست مخابرات منطقه خراسان جنوبی عنوان کرد: برای دریافت اینترنت ثابت رایگان مخابرات، نیازی به انجام کار خاصی توسط کاربر و یا حضور در مخابرات نیست و این بسته به صورت خودکار برای همه مشترکین دارای سرویس ADSL فعال شده است.

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها