خریداری ۱۰ هزار دست لباس برای دانش آموزان بی بضاعت حاصل بیست ونهمین جشن گلریزان

استاندار خراسان جنوبی گفت: کمکهای حاصل از بیست ونهمین جشن گریزان وکمکهای دولتی ۱۰هزار دست لباس برای دانش آموزان بی بضاعت خریداری شد تا در آستانه نوروز توزیع شود.

به گزارش پیام خاوران، محمدصادق معتمدیان در مراسم رونمایی از البسه خریداری شده از کمکهای جشن گلریزان ضمن  قدردانی از دست اندرکاران اظهار داشت:هیئت ورزش های پهلوانی و زورخانه ای در امرخیر سرآمد هستند چرا که اقدامات شایسته ای انجام داده اند و این امر خیر گلریزان سی سال است نهادینه شده است.

معتمدیان با بیان اینکه  با شیوع کرونا جشن گلریزان از طریق صداوسیما برگزار شد افزود: دراین جشن علاوه بر کمکهای مردمی، نهادهایی مانند کمیته امداد امام خمینی(ره)، آموزش وپرورش استان، بنیاد علوی هر کدام ۱۵۰ میلیون تومان کمک کردند.

وی  با بیان اینکه این برنامه به نوعی کار تیمی بود که هر ساله رقم خورده است واین کمکهای امسال چند برابر شده بیان داشت:  امیدواریم به مرحله ای برسیم تا نیاز هب جمع اوری کمک برای نیازمندان نباشیم.

استاندار خراسان جوبی  با اشاره  به اینکه باید از همه ظرفیتها کمک بگیریم تا بتوانیم بخشی از مشکلات را برطرف کنیم گفت: فشارهای اقتصادی روز به روز به مردم و به خصوص اقشار آسیب پذیر بیشتر می شود

وی بیان داشت:در شرایطی بیماری کرونا هم تاثیر گذاشته فشارهای اقتصادی هم مضاعف می شود که دراین راستا همه باید همدل وکمک کنیم.

معتمدیان  با اعلام اینکه در یک سال همگرایی و هم افزایی بیشتری  در بین دستگاهها انجام شده است افزود: با توجه به شرایط موجود اقتصادی اقشار مختلف جامعه تحت فشارند ودستگاههای خدمت رسان هم تلاششان بر این است تا به این افراد کمک کنند موسسات خیران، بر حسب وظیفه انسانی که دارند به محرومان کمک می کنند .

بیشتر بخوانید   بهره برداری از 2طرح مشارکت اقتصادی بنیاد برکت در بیرجند

تهیه ۱۰ هزار دست لباس در جشن گلریران

رئیس هیئت ورزشهای زورخانه ای وپهلوانی خراسان جنوبی با بیان اینکه با جمع آوری کمک های بیست و نهمین جشن گلریزان بیرجند ۱۰ هزار دست لباس برای کودکان بی بضاعت خریداری شد گفت: امسال علاوه بر کمکهای مردم، سازمان های دیگر از جمله آموزش و پرورش، کمیته امداد، استانداری و بنیاد علوی  کمک کردند.

قمری افزود: در مجموع حدود ۷۰۰ میلیون تومان جمع آوری شد که از این مبلغ ۱۷۰ میلیون تومان کمک های مردمی بوده است و با توجه به این که کمک سازمان ها جنبه استانی داشته است توزیع هم استانی خواهد بود اما کمک های مردمی فقط در بیرجند توزیع می شود.

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها