توسعه و نظم پروازها باید مورد توجه قرار گیرد

نماینده ولی فقیه درخراسان جنوبی گفت : وقتی پروازها به صورت همه جانبه توسعه و نظم پیدا کند و تأخیر نداشته باشد، چه از نظر علمی و تجاری و باقی امور، افراد می توانند در فرصت کم از عمرشان استفاده مفید کنند.

به گزارش “پیام خاوران “  حجت الاسلام و المسلمین حاج سید علیرضا عبادی امام جمعه بیرجند صبح امروز در دیدار با مدیرکل فرودگاه‌های خراسان‌جنوبی گفت: در بسیاری از امور از جمله در بحث فرودگاه ها و استفاده ی مردم از پروازهای هوایی، چه در خصوص اشخاص و چه در رابطه با کالاها، استعدادهایی وجود دارد که تا رسیدن به آن حد مطلوب فاصله داریم.

مسئولیت ها و مأموریت ها برای هر انسانی در هر پست و جایگاهی موقت است اما آثار آن باقی می ماند.

 

امیدواریم که خداوند به همه ی ما توفیق دهد که این فرصت ها را غنیمت بشماریم و بر اساس دانش، تخصص و تجربه ای که داریم و ظرفیت هایی که از فرودگاه های قابل قبول می شناسیم، در حد امکانات خود و نه توقعاتی که ممکن نیست، آنچه که از دستمان ساخته است به این مردم خدمت کنیم.

 

وقتی پروازها به صورت همه جانبه توسعه و نظم پیدا کند و تأخیر نداشته باشد، چه از نظر علمی و تجاری و باقی امور، افراد می توانند در فرصت کم از عمرشان استفاده مفید کنید.

 

مسئولان باید زمینه را مهیا کنند تا جامعه بتواند در فرصت های کم از بهره های بیشتر برخوردار باشد.

 

امیدواریم که با همکارانتان در فرصتی که در استان تشریف دارید توفیقی پیدا کنید که آثارتان جزء آثار باقیه باشد و تا آنجایی که از دستتان ساخته است و امکانات پاسخ می دهد وسیله ی رفاه، کار و گشت و گذارهای علمی و آمدن مسئولین از جهت اشراف بر امور، فراهم و تسهیل شود، زیرا این به نفع جامعه و کشور خواهد بود.

بیشتر بخوانید   خراسان جنوبی یک گام تا جشن پایان گازرسانی

 

هر یک از استان‌ها، بخشی از کشور هستند که به هر گوشه‌ی آن که خدمت شود، به یک نتیجه خواهیم رسید و آن اینکه کشور و مردم ما می توانند از ظرفیت های موجود حداکثر استفاده را داشته باشند.

 

انتهای پیام /

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها