رزمایش شهدای سلامت، هفته آینده در خراسان جنوبی برگزار می شود

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت:  رزمایش شهدای سلامت روزهای سه شنبه و چهارشنبه نوزدهم و بیستم فروردین ماه در ادامه رزمایش کشوری برای ضدعفونی کردن و اماکن پرخطر در شهرهای استان برگزار می شود. 

به گزارش ” پیام خاوران “؛ سیدکمال الدین میرجعفریان شامگاه پنجشنبه در جلسه هماهنگی رزمایش شهدای سلامت اظهار داشت: این رزمایش روزهای سه شنبه و چهارشنبه نوزدهم و بیستم فروردین ماه در ادامه رزمایش کشوری برای ضدعفونی کردن و اماکن پرخطر از مرکز استان آغاز شده و درسایر شهرهای استان ادامه خواهد یافت.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: در این رزمایش، حدود ۲۰۰ تیم در مرکز استان در ۶ منطقه و محور که عمدتاً معابر فرعی و محلات کمتر برخوردار و برخی روستاهای حریم شهر خواهد بود،انجام وظیفه می کنند.

وی باقدردانی از تمام دستگاه‌های اجرایی استان به ویژه دانشگاه علوم پزشکی، شهرداری‌ها، فرمانداری‌ها،بسیج، سپاه، نیروی انتظامی، هلال احمر، راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و… در عمل به تعهدات خود در موضوع مدیریت ویروس کرونا از مدیران دستگاه‌های اجرایی تقاضا کرد‌؛ از تمامی ظرفیت‌های خود برای مقابله با این بیماری منحوس و برگزاری رزمایش استفاده کنند.

میر جعفریان بیان کرد: در اجرای این رزمایش، تمامی دستورالعمل ها و شیوه نامه‌های مربوط به ضدعفونی و گندزدایی اماکن و تأسیسات عمومی که توسط وزارت بهداشت و درمان ابلاغ شده، باید رعایت شود.

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   خراسان جنوبی میزبان پنج لاله گمنام

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها