۳۰۰روستا و ۴۵۰ واحد صنعتی تولیدی در خراسان جنوبی گاز رسانی شد

در سال ۹۸ با حمایت مدیران شرکت ملی گاز ایران، همت و تلاش شبانه روزی کارکنان شرکت گاز استان و مسئولان استانی و شهرستانی و در راستای توسعه شبکه گازرسانی و تحقق برنامه های شرکت ملی گاز ایران اقدامات ارزشمندی در استان انجام شده است .

به گزارش “پیام خاوران “ مدیر عامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی گفت: بدون تردید فعالیتهای صادقانه و دلسوزانه همه همکاران در بخش های مختلف شرکت طی سالی که گذشت موجب شد تا برنامه های شرکت به نحو مطلوب محقق گردد بطوریکه علاوه بر ارائه خدمات به مشترکین و استمرار گازرسانی در سراسر استان، با گازدار شدن ۲۸۴ روستا ، تعداد روستاهای گازدار استان به ۷۷۱ روستا معادل ۷۷درصد خانوار روستایی تحت پوشش افزایش یافت .

سید محمود هاشمی اظهار داشت: خوشبختانه روند گازرسانی به روستاهای استان از سرعت خوبی برخودار است و بررسی روند گازرسانی نشان می دهد که سرعت گازرسانی به روستاها در سال ۹۸ نسبت به میانگین سنوات قبل ۷ برابر شده و مطابق گزارشات شرکت ملی گاز ایران سرعت گازرسانی به روستاهای استان در مقایسه با سایر شرکت های گاز استانی در رتبه سوم کشوری قرار دارد که حاکی از عملکرد برجسته گاز استان در حوزه گازرسانی به روستاها می باشد.

وی افزود: خدمات رسانی در بخش های شهری و روستایی در سال گذشته ، گازرسانی به واحدهای صنعتی ، تولیدی و خدماتی نیز با جدیت در برنامه شرکت قرار داشت به نحوی که ۴۵۰ واحد صنعتي، خدماتی و تولیدی به شبکه گاز طبیعی متصل گردید و در این راستا تعداد صنایع گازدار استان به ۱۴۴۰ واحد افزایش یافت تا سال ۹۸ به عنوان سالی پر افتخار در کارنامه عملکرد شرکت گاز استان خراسان جنوبی ثبت گردد.

هاشمی افزود: در سال گذشته از تعداد ۱۸۶۰۰ انشعاب نصب شده در استان ، ۲۱۰۰ انشعاب در شهرها و حدود ۱۶۵۰۰ انشعاب در روستاهای استان نصب گردیده است. همچنین ۲۰۷۳ کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع در سال قبل در سطح استان اجرا گردیده است .
وی با اشاره به سهم ۴۵ درصدی مصرف گاز طبیعی در بخش نیروگاهی نسبت به مصرف کل استان در سال گذشته افزود : بخش نیروگاهی استان در این مدت با مصرف ۶۷۳ میلیون متر مکعب ، بیشترین مصرف و پس از آن بخش هاي خانگي ، تجاري و عمومي با مصرف بالغ بر ۴۹۹ ميليون متر مكعب ، ۳۳ درصد ميزان مصرف و همچنين بخش هاي صنعتي، سيمان و حمل و نقل نيز در مجموع ۲۲ درصد از کل مصرف گاز طبيعي طی سال گذشته در استان را به خود اختصاص داده است .

بیشتر بخوانید   تلاش خیر تهرانی برای رفع مشکل آبی روستای "گل نی" در استان خراسان جنوبی

انتهای پیام /

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها