کمک ۹۳۸ میلیون تومانی خیران به محرومان خراسان‌جنوبی

 مدیرکل کمیته امداد خراسان‌جنوبی گفت: خیران ایام نیمه شعبان ۹۳۸ میلیون تومان به محرومان خراسان جنوبی کمک کردند.

به گزارش “پیام خاوران “ رضا سلم‌آبادی اظهار داشت : در نیمه شعبان سال جاری و ایام برات پویش نذر و قربانی برای سلامتی امام زمان (عج) را با همکاری مراکز نیکوکاری در سطح شهرستان‌های خراسان‌جنوبی برگزار کردیم.

 

مدیرکل کمیته امداد خراسان‌جنوبی بیان‌کرد: کل کمک‌های جمع‌آوری شده در نیمه شعبان سال ۹۹ حدود ۹۳۸ میلیون تومان بود که که از این میزان ۳۸۱ میلیون تومان یعنی ۴۱ درصد کمک‌ها به صورت نقدی بوده است.

 

سلم‌آبادی با اشاره به اینکه ۵۵۷ میلیون تومان (۵۹ درصد کمک‌ها) نیز به صورت غیر نقدی بوده است، بیان‌کرد: از ۹۳۸ میلیون تومان کمک جمع‌آوری شده ۴۳۹ میلیون تومان (۴۷ درصد کمک‌ها) توسط مراکز نیکوکاری جمع‌آوری شده است.

 

وی ادامه‌داد: تعداد سبد غذایی و بهداشتی توزیع شده در ایام نیمه شعبان دو هزار و ۵۳۰ سبد بوده است و تعداد دام قربانی شده نیز ۱۹۷ رأس دام (۱۹۳ رأس گوسفند و چهار نفر شتر) بود.

 

مدیرکل کمیته امداد خراسان‌جنوبی گفت: تعداد حامی جذب شده طرح اکرام ایتام و محسنین در ایام ذکر شده نیز ۱۰۷ حامی برای ۱۲۳ فرزند بوده است.

 

سلم‌آبادی با اشاره به اینکه کل کمک‌های جمع‌آوری شده در نیمه شعبان سال ۹۸ نیز ۱۵۱ میلیون تومان بوده است، یادآور شد: مقایسه این آمارها نشان‌دهنده رشد ۵۲۰ درصدی کمک‌ها در ایام نیمه شعبان است.

منبع:مهر

انتهای پیام /

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   اقامه نماز جمعه در تمام شهرهای استان خراسان جنوبی لغو شد

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها