۷۰ هزار دانش‌آموز و معلم در خراسان جنوبی به شبکه شاد پیوستند

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبیگفت: تاکنون ۷۰ هزار و ۸۹۲ دانش‌آموز و معلم در خراسان جنوبی به این شبکه پیوستند.

به گزارش “پیام خاوران “ رضا یکه خانی به راه اندازی شبکه آموزشی دانش آموزان (شاد) اشاره کرد و گفت: شبکه شاد فرصتی مناسب برای استمرار یادگیری دانش آموزان است و تعامل بهتر بین معلم و دانش آموز را فراهم می کند.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با بیان اینکه تاکنون از ۲ هزار و ۶۴۷ مدیر مدرسه در استان تعداد ۲ هزار و ۱۱ نفر در شبکه آموزشی دانش آموزان (شاد) ثبت نام کردند، افزود: همچنین از ۴۵ هزار و ۴۸۱ معلم کلاس نیز تعداد ۲۶ هزار و ۵۳ نفر وارد شبکه شاد شده‌اند.

وی از ثبت پنج هزار و ۷۸۲ کلاس درس در شبکه شاد خبر داد و بیان کرد: از ۱۷۷ هزار و ۱۲۵ دانش آموز خراسان جنوبی نیز تاکنون ۴۴ هزار و ۸۳۹ نفر به شبکه شاد پیوستند.

یکه خانی با بیان اینکه برخی از دانش آموزان استان فاقد گوشی هوشمند بوده و دسترسی به اینترنت ندارند، اظهار کرد: در این راستا از همان ابتدای شیوع کرونا، راهبران آموزشی و معلمان استان اقدام به تولید محتوا، درسنامه های خود آموز و سی دی کردند و این مطالب از طریق راهبران آموزشی و حتی معلمان در اختیار مناطق روستایی و عشایری قرار گرفت.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی تاکید کرد: خانواده ها می توانند با شماره گیری ۴۳۰۸۱ بدون پیش شماره و از طریق تلفن همراه، سئوالات و ابهامات خود را در خصوص شبکه آموزش دانش آموزان (شاد) با کارشناسان در میان گذاشته و از راهنمایی های این عزیزان بهره مند شوند.

بیشتر بخوانید   جاذبه های گردشگری |کویر همت آباد غنی ترین اکو سیستم بیابانی و تنوع گیاهی و جانوری در ایران

وی یادآور شد: قبل از تشکیل شبکه شاد با تلاش و همکاری خودجوش معلمان استان در گروه های مجازی آموزش دانش اموزان پیگیری و تدریس و آموزش جریان داشت.

منبع :شبستان

انتهای پیام /

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها