پایان مستندسازی اراضی فرودگاه بین المللی شهید کاوه بیرجند

مدیرکل فرودگاه های استان خراسان جنوبی گفت: مستند سازی اراضی فرودگاه های استان با دریافت آخرین سند شش دانگ به مساحت ۱۵۴۶۷۰ مترمربع به پایان رسید.

به گزارش ” پیام خاوران “  عظیم طهماسبی اظهار داشت: مستند سازی اراضی فرودگاه بیرجند که یکی از پیچیده‌ترین فرودگاه‌ها در حوزه اراضی است از سال ۱۳۹۶ آغاز شده بود که در این مدت ۷۳۸۶۰۷۸ مترمربع اراضی این فرودگاه مستند سازی گردید.

وی بیان کرد: در این مدت تعداد ۴۰ سند شش دانگ جهت اراضی فرودگاه بیرجند صادر گردیده است که بخشی از این اراضی متعلق به منابع طبیعی،مسکن و شهرسازی و بخش عمده ای از آن متعلق به مالکین بود .

وی ادامه داد: این اراضی با تلاش و همکاری های مدیر ساماندهی عرصه و اماکن فرودگاهی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران ، مدیر کل امور املاک دولتی سازمان ثبت اسناد املاک کشور ، مدیر کل ثبت و اسناد استان خراسان جنوبی و کارشناس حقوقی این فرودگاه از مالکین خریداری و سند شش دانگ آن صادر گردید.

مدیرکل فرودگاه های استان خراسان جنوبی در خصوص اراضی فرودگاه طبس نیز افزود: مستندسازی اراضی فرودگاه طبس به دلیل اینکه خارج از محدوده شهری بوده و هیچ معارض و مستثنیات مردمی در آن وجود نداشت و متعلق به اراضی دولتی بود با سرعت بیشتری صورت پذیرفت.

وی بیان کرد: بر اساس مجوز بند (د) ماده ۲۶ آئین نامه اموال دولتی در تاریخ ۲۰ فروردین سال ۱۳۹۶ مراحل ثبتی آن ۲۴ خرداد ماه همان سال به پایان رسید و سند شش دانگ تجمیعی به میزان ۶۸۰۳۵۲۰ مترمربع به عنوان اولین فرودگاه در سطح کشور صادر شد.

طهماسبی خاطر نشان کرد: مستند سازی اراضی سایت ناوبری تقی قنبر شهرستان بیرجند نیز آغاز گردیده و امیدواریم بتوانیم در آینده ای نزدیک سند شش دانگ اراضی یاده شده را دریافت کنیم.

بیشتر بخوانید   دورهمی صمیمی با فعالان قرآنی برگزار شد

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها