۱۷ هزار بسته معیشتی در استان خراسان جنوبی توزیع شد

مدیر ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) در خراسان جنوبی از توزیع ۱۷ هزاربسته معیشتی در استان خبر داد.

به گزارش “پیام خاوران “ سیدمجتبی موسوی  اظهار داشت: با شیوع ویروس منحوس کرونا در کشور و آسیب بسیاری از خانواده‌ها از عوارض این بیماری رهبر معظم انقلاب اسلامی در آستانه ماه مبارک رمضان همگان را به تلاش مجاهدانه برای مواسات و همدلی دعوت کرد.

وی افزود: در این راستا ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) نیز در اجرای تصمیمات قرارگاه رزمایش مومنانه در اقدامی تحت عنوان رزمایش همدلی و احسان توزیع ۱۷ هزار بسته غذایی ۱۵ روزه با محوریت نماینده ولی وفقیه در استان در دستور کار قرار گرفته است.

مدیر ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) در خراسان جنوبی بیان کرد: بسته‌های مذکور که شامل یک کیسه برنج، مرغ، ماکارانی، حبوبات، روغن و رب است که در نیمه ماه مبارک مصادف با تولد کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی(ع) در سطح استان با مشارکت گروه‌های جهادی و خیریه و سمن توزیع خواهد شد.

موسوی تصریح کرد: ستاد اجرایی فرمان امام(ره) خراسان جنوبی از بدو شروع ویروس کرونا با همکاری گروه‌های جهادی همکار در کنار مردم در امر مقابله با ویروس منحوس نسبت به تولید و توزیع رایگان ماسک و ضد عفونی معابر و توزیع پک‌های سلامت اقدام کرده است.

منبع:تسنیم

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   نماز ظهر عاشورا در استان خراسان جنوبی  اقامه شد

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها