جوانان بسیجی کارهای مغفول و بر زمین مانده را به درستی به سرانجام می‌رسانند

رئیس بسیج سازمان صدا و سیما با بیان اینکه تلاش داریم بگوییم بچه‌های مذهبی هر کاری که مغفول و بر زمین مانده است را به طور صحیح انجام می‌دهند گفت: ماموریت اصلی ما این است جوانان انقلابی و مذهبی فرصت تمرین کار رسانه‌ای را پیدا کنند.

به گزارش “پیام خاوران” محمدمهدی رحمتی صبح امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار داشت: در مجموعه بسیج صدا و سیما ماموریت اصلی ما  این است جوانان انقلابی و مذهبی فرصت تمرین کار رسانه‌ای را پیدا کنند.

وی گفت: مجموعه‌ای هستیم مانند دانشگاه‌هایی که وابسته به دستگاه‌های مختلف است  خروجی آن وارد  صداوسیما می‌شود  و دانشکده صداو سیما قم هم از بین طلاب دانشجو می‌پذیرد.

رئیس سازمان بسیج صداوسیمای کشور افزود: فارغ التحصیلان برتر دانشگاه‌ها بر اساس نظر بسیج در کشور و آنهایی که در تهران تجربه کار تولید رسانه داشته باشند از حضورشان استفاده می‌شود.

رحمتی بیان کرد: بیشتر کسانی که مسئولیت برعهده گرفتند اولین تجربه کاری خود را در این جایگاه پشت سر می‌گذارند و تلاش داریم بگیوییم بچه‌های مذهبی وقتی کاری می‌کنند آن را درست  و صحیح انجام می‌دهند به عنوان مثال رویداد نیمه شعبان که بنا شد در پشت بام‌ا استغاثه باشد هماهنگی رسانه بر عهده بسیج رسانه بود و رزمایش مومنانه همدلی، پوشش رسانه‌ای بسیج سازمان بود و  تشییع پیکر حاج قاسم نیز پوشش هماهنگی در تهران بر عهده بسیج صداوسیما بود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی نیز در این دیدار اظهار داشت: آروزی توفیق هرچه بیشتر شما به ویژه در فرصت این ماه بزرگ رمضان را داریم. نسبت به اهمیت کار من و شما  و آنهایی که امثال ما هستند جای بحث است و شما با عنوان صداوسیما و همه آنهایی که به نحوی مبلغ و تدریس دارند چه امامان جمعه و امامت که با چشم و گوش مردم سروکار دارند کار همه خطیر است.

بیشتر بخوانید   ممنوعیت فروش بلیت در پایانه مسافری بیرجند

آیت‌الله عبادی با اشاره به اهمیت کار در صداوسیما افزود: کار شما در رسانه ملی هم از نظر ارزش می‌تواند کاری ارزشمند باشد که از نوع کار انبیا است و هم می‌تواند کاری ضد ارزشی باشد که کار شیاطین است چرا که با پخش یک فیلم و یک سخنرانی می‌توانید تاثیر زیادی بر روی افراد داشته باشید.

وی اظهار داشت: انسان با نیروی اراده می‌تواند با انوع مختلف کار کند. همه آسمان‌ها و زمین خلق شده و هدف حکمت در وجود انسان است گاهی یک جمله ممکن است یک فرد را هدایت و یا یک جمله فرد را گمراه کند کار شما در نهایت اهمیت است و هم در بعد مثبت و هم در بعد منفی دارد. تغذیه روزمره مردم از صداسیما و روزنامه و غیره است و مهم است فیلمی که در تلویزیون به نمایش گذاشته می‌شود چیز مفیدی برای مردم داشته باشد و فرهنگ، رفتار و گفتار درست را به آنها القا کند.

امام جعمه بیرجند گفت: تفکر بسییج هرجا باشد آنجا خیر می‌بارد اگر محاسبات ما درست شود تیرهای گمراهی که در طول تاریخ همواره از دوران خوارج بوده و یک هزار و ۴۰۰ سال از آن می‌گذرد و خطر گمراهی همواره وجود داشته اما باید به نسلهای آینده پاسخگو باشیم.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها