۵۸ هزار بسته حمایتی در خراسان جنوبی توزیع می‌شود

مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه و مواسات در خراسان جنوبی همزمان با بیستم اردیبهشت سالروز ولادت امام حسن مجتبی (ع) آغاز شد و در این مرحله ۵۸ هزار بسته کمک معیشتی توزیع می‌شود.

به گزارش“پیام خاوران “ فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی اظهار داشت : مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه عصر امروز در بیرجند و سایر شهرستان‌های استان آغاز می‌شود.

سردار علی قاسمی افزود: خراسان جنوبی در مرحله نخست رزمایش کمک مومنانه خوب درخشید و ۲۹ هزار بسته کمک معیشتی توزیع شد که در این مرحله ۵۸ هزار بسته بین نیازمندان توزیع می‌شود.

وی اظهار داشت: این بسته‌ها توسط نهادهای خدمت رسان مانند کمیته امداد امام خمینی (ره)، جمعیت هلال احمر، شهرداری‌ها، سازمان بهزیستی، بنیاد برکت، بسیج و سپاه و کمک خیرین و مردم نیک اندیش تهیه و تدارک دیده شده است.

دبیر ستاد استانی قرارگاه مواسات و کمک مومنانه استان خراسان جنوبی گفت: این رزمایش ۱۰ روز ادامه دارد که بیست و پنجم ماه رمضان به پایان می‌رسد و مرحله سوم رزمایش با برنامه‌ریزی‌هایی که انجام می‌شود بعد از شب‌های مبارک قدر برگزار خواهد شد.

وی افزود: از خیران و مردم نیک اندیش که کمک‌های فراوانی در این زمینه داشته‌اند، تشکر می‌کنیم و در این رزمایش تلاش داریم کار شناسایی افراد را به خوبی انجام دهیم، از مردم هم تقاضا داریم با همکاری پایگاه‌های مقاومت بسیج و کانون‌های مساجد در شناسایی افراد نیازمند به ما کمک کنند.

مرحله نخست رزمایش سراسری کمک مومنانه با محوریت پایگاه‌های مقاومت بسیج از ۲۵ فروردین امسال برای کمک و خدمت‌رسانی به نیازمندان و اقشار آسیب‌دیده از بیماری کرونا و افرادی که مشاغل خود را از دست داده‌اند، برگزار شد.

منبع:ایرنا

انتهای پیام /

 

 

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   ۵۰۰ بسته لوازم التحریر در مناطق محروم‌ خراسان جنوبی توزیع می شود

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها