اهدای ۱۰۰۰بسته معیشتی کارکنان کویر تایردر رزمایش کمک مومنانه

کارکنان شرکت کویرتایربا لبیک به فرمان رهبرمعظم انقلاب اسلامی ودرنمایش شکوه همدلی با اهدای ۱۰۰۰بسته معیشتی در رزمایش کمک مومنانه مشارکت کردند.

به گزارش “پیام خاوران “مدیرعامل شرکت کویرتایر در آیین اهدای این بسته های غذایی که با حضورسردار قاسمی فرمانده سپاه انصار الرضا (ع) برگزارشد اظهار داشت:
باعنایت به فرمایش مقام معظم رهبری، مبنی بر پیشنهاد برای کمک به اقشار نیازمند و آسیب پذیر با برگزاری رزمایش مواسات وکمک مومنانه در ایام ماه مبارک رمضان،کارکنان این شرکت در لبیک به این فرمان، کمک‌های نقدی خود را با اختصاص یک تا چند بسته غذایی به این امرخداپسندانه اختصاص دادند.
وی افزود: از محل کمک‌های نقدی کارکنان این شرکت۱۰۰۰ بسته غذایی به ارزش ۲۵۰میلیون تومان شامل برنج،روغن،قند ،چای و ماکارونی تهیه و به نیازمندان وخانواده های صدمه دیده اقتصادی از ویروس کرونا اهدا گردید.

مدیرعامل شرکت کویرتایر اظهار داشت: همه ما به عنوان یک مسلمان نمی توانیم در برابر تحولات اجتماعی بی تفاوت باشیم و حس انسان دوستی که در وجود همه ما است الزام می کند که در صحنه ها حضور داشته باشیم.
وی با بیان اینکه کویرتایر همواره در مسئولیت های اجتماعی پیشگام بوده است افزود: تاکنون کارکنان خدوم کویرتایر حدود ۸۰۰ میلیون تومان در حوادث مختلف اجتماعی اعم از سیل گلستان، زلزله کرمانشاه، سیل سیستان و بلوچستان و بسته های معیشتی کمک مومنانه کمک کرده اند.
مهندس زینلی با بیان اینکه این احساس مسئولیت ها و همدردی ها است که در طول ۴۰ سال از انقلاب به کوری چشم دشمنان نظام ما را مستقرتر و پا برجاتر کرده است تصریح کرد: آمریکا که دارای بزرگترین تکنولوژی جهان است بیش از همه کس در مقابل کرونا زانو زده زیرا همدردی و احساس مسئولیت ایران را ندارند.
وی با اشاره به اینکه اگر در کشور ما نیز قرار بود تنها دولت و وزارت بهداشت در صحنه باشند مطمئنا ما نیز زانو می زدیم خاطرنشان کرد: بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری، حسینیه ها، مدارس، دانشگاه ها و مساجد به کارگاه های تولیدی تبدیل شد و امروز کشور ما در زمانی اندک موفق به صادرات محصولات بسیار پیشرفته علمی و مهندسی در بحث پزشکی شده است .
مدیرعامل شرکت کویرتایر با اشاره به بیش از ۴۰ سال تحریم و محاصره کشور یادآور شد: جان، مال و اقتصاد ما هدف جنگ استکبار قرار گرفته است و ما آگاهانه براساس فرمایش امام(ره) شرفمان را انتخاب و در مقابل استکبار می ایستیم.
دراین مراسم که سردار مسروری فرمانده مرزبانی استان،اشرفی مدیرکل تعاون، کار ورفاه اجتماعی وجمعی از مسئولان استان حضور داشتند بخشی از بسته های معیشتی به سپاه انصار الرضا، فرماندهی مرزبانی استان و اداره کل کار و رفاه اجتماعی تحویل داده شد تا بین نیازمندان شناسایی شده توزیع گردد.

بیشتر بخوانید   گروه جهادی "شهید ناصری" لبخند مهربان را به نیازمندان بیرجند هدیه کرد + تصاویر

انتهای پیام /

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها