بیش از ۱۷۱ هزار مشترک برق در خراسان جنوبی پاداش گرفتند

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی گفت: ۱۷۱ هزار و ۸۱۴ مشترک خانگی استان با رعایت الگوی مصرف برق در فصل تابستان، ۱۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال پاداش خوش‌ مصرفی را در سال گذشته دریافت کردند.

به گزارش ” پیام خاوران ”  محسن بخشایی اظهار داشت: ۸۳ درصد مشترکان خراسان جنوبی در تعرفه خانگی، چهار درصد عمومی، یک درصد کشاورزی، یک درصد صنعتی، ۱۰ درصد تجاری و بقیه هم مربوط به بخش روشنایی معابر است.

وی با بیان اینکه ترکیب مصرف انرژی خراسان جنوبی تولیدی است افزود: ۵۱ درصد انرژی مصرفی این استان صرف بخش‌های مولد صنعتی و کشاورزی می‌شود که مشابه میانگین مصرف این بخش در کشور است.

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی ادامه داد: برق استان ۲۱ درصد در بخش صنعت و ۳۰ درصد در بخش کشاورزی مصرف می‌شود.

وی تصریح کرد: شرکت توزیع برق در قالب یک دستگاه خدمت‌رسان به عنوان پیشخوان صنعت برق ارائه خدمت می‌کند و با رعایت پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های بهداشتی خدمات مورد نظر به مردم ارائه می‌شود.

بخشایی گفت: به منظور تسهیل در ارائه خدمات و جلوگیری از مراجعه حضوری مردم به مراکز خدمت رسانی شرکت توزیع برق در شهرستان‌ها ، ۲۸ خدمت در حوزه فروش انشعاب و خدمات پس از فروش انشعاب به صورت الکترونیکی و از طریق پایگاه اینترنتی این شرکت قابل دریافت است.

وی یادآور شد: در حال حاضر حدود ۳۷۷ هزار و ۷۲۵ مشـترک برق از خـدمات شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان جنوبی بهره‌مند هستند.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   رونمایی از سامانه میزخدمت الکترونیک و مدیریت بحران در شرکت برق خراسان جنوبی

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها